Wie had heel vroeg symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Babywens, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maandag en woensdag flink geklust. Donderdag eisprong gehad.
    Ben sinds vrijdag misselijk, en zeer pijnlijke tepels.
    Wie had heel vroeg symptomen en bleek inderdaad zwanger te zijn?
    Dus met vroeg bedoel ik zo'n beetje na de bevruchting.

2. billie78

billie78 Actief lid

25 nov 2007
    148
    1
    0
    Hoi, ik had 2 dagen na mijn eisprong al gevoelige borsten.
    Voor de rest nergens last van. Ik wist het toen eigenlijk al meteen dat ik zwanger was, want normaal krijg ik het ong 4 dgn voor mijn ongi ;)

3. Oke, dank je...ik heb normaal nergens last van, of ik er lette er nooit op, alleen de laatste 3 maanden sinds ik probeer zwanger te worden dus gevoelige borsten (tepels) maar dit keer doen ze echt pijn. Alsof ze tussen een deur gezeten hebben. :oops:
    Voor de rest ben ik met name in de ochtend flink misselijk (zeker vandaag) maar ook door de dag heen met vlagen.
    We moeten nog even geduld hebben.

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Een week voor nod extreem pijnlijke borsten (nu nog steeds). een dag voor Nod echt een pest humeur.

5. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Oja en al heel snel overgeven en misselijk!

6. Bedankt allemaal...
    Ik heb geklust op 24, 28 en 30 januari. 29 en 30 een positieve ovu test gehad en op donderdag avond een paar drupjes bloed verloren (Minimaal) maar nooit eerder gehad. Mijn temp is sinds de eisprong nu inderdaad hoger, dus die heb ik echt gehad. Vanmorgen weer een paar drupjes bloedverlies. Maar ook heel weinig....bijna niks zeg maar.
    Mijn borsten doen dus pijn, tepels vooral, misselijk (vandaag wel minder) en ik heb het idee dat ik sinds gisteren meer moe ben dan normaal.
    Over 10 dagen kan ik testen...ben heel benieuwd.
    Heb ook lichte buikpijn gehad, menstruatie achtig en vandaag steken in de baarmoeder? Voelt een beetje richting de lies, en ik voel het nu alleen rechts.

7. daphned

daphned Lid

10 nov 2007
    40
    0
    0
    assistent drogist
    dronten
    ik had 4 dagen bloed verlies nog voor ik wat ik dacht mijn ei had dacht een ciclus van 34 te hebben nu niet dus hahaha bij dag 18 had ik dat in een keer en vanaf dat moment ook erg moe heel veel steken vooral bij inspaning en tijdens de sex
    dus het kan ja ik wist het ook niet hoor groet daphne

8. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ja ik kreeg ook twee dagen na de eisprong al kleine symptoompjes! en vier dagen voor nod had ik al positief getest! succes!

9. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    5 dagen na de conceptie had ik een innestelingsbloeding. En vanaf de innesteling was ik de hele tijd doodmoe. Op mijn werk viel ik zowat in slaap, kon de hele dag wel in bed liggen. Dat vond ik heeel vreemd. En ik voelde me gewoon anders dan anders, kan niet zo goed uitleggen :). Maar pijnlijke borsten en misselijkheid had ik pas vanaf 6 weken zwangerschap ongeveer.

10. Het is en blijft een raar iets hoor...zit nu op de 5e dag na eisprong (die heb ik woensdag gehad volgend Fertility Friend). Op de maandag ervoor geklust en die woensdag... :)
    SPANNEND.... :D

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoi hoi

weet niet hoe ik het uit moet leggen maar voelde wel dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden was die maand.. en het was die maand ook raak dus denk dat ik het toch al wel gevoeld heb op de een of andere manier

12. Ik weet ook niet hoe of wat hoor...vanmorgen weer een paar druppeltjes bloedverlies..echt maar heel minimaal....
    En dat heb ik normaal nooit... ;)

13. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    zit in hetzelfde schuitje als jij. Woensdag positieve ovulatietest, zaterdagavond borstpijn. Nog nog steeds zere borsten, al 3 dagen achter elkaar een bloedneus, sinds vandaag wat raar op de maag, vanmorgen zelfs overgeven. Temperatuur is hoger als anders na eisprong. Vergeetachtig en gewoon heel sterk het gevoel dat het wel eens raak kan zijn. En sinds gister hoofdpijn. Ben nu 2 keer zwanger geweest en die borstenpijn is exact hetzelfde en anders als voor ongie. Kan er natuurlijk helemaal naast zitten, maar ik hoop dat ik dit keer kan vertrouwen op mijn lijf. Spannend!

14. draakje81

draakje81 Lid

1 okt 2007
    47
    0
    0
    Eindhoven
    Wij hebben 29, 31 januari en 2 februari geklust en had ook 2-2 eisprong. Voelde eigenlijk ook meteen pijnlijke borsten. Ik slik clomid en heb nu dus pas voor het eerst een echte eisprong. Die zere borsten is sinds 3 dagen wel veel minder. Wel heb ik steekjes in mijn buik en een zwaar gevoel en inderdaad wel een gevoel dat het wel eens zo zou kunnen zijn, hoop alleen niet dat ik het mezelf aanpraat.... nog even afwachten.

15. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

weet iemand hier toevallig of je als je zwanger raakt altijd innestelingsbloed verliest?
    of kan het ook zijn dat dat niet zo is..

16. Nee hoor, bij veel vrouwen is dat niet zo....

17. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

oke dankje.. heb namelijk een drukkend gevoel in de onderbuik.. en moet echt veel vaker dan normaal naar de wc.. mijn cyclus is nogal in de war.. de ene keer is het 28 dagen en de andere keer 35. maar het zit er wel steeds tussenin. ik zit nu op 32 dagen. Nog niks geen bloedverlies gehad.. alleen wat steekjes in mijn buik.

18. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ik kreeg net toch ineens steken in mijn lies, (of in ieder geval daar in de buurt) en dat is nu ook 2 dagen nadat ik dacht mijn eisprong te voelen. Weet niet of dit goed of slecht is, maar een normaal gevoel is het in ieder geval niet!

WE hebben goed ons best gedaan, hihi!

Moontje

19. Nicole78

Nicole78 Lid

7 feb 2008
    25
    0
    0
    010
    Ik voelde ook heel snel na ovulatie de eerste tekenen:

* opgeblazen buik die gevoelsmatig steeds een stukje werd opgeblazen
    * in liezenstreek links en rechts drammerig gevoel, soms steken
    * langzaam aan meer plassen

Na 2 dagen overtijd:
    * Rare smaak in mond
    * gevoelige borsten en zere tepels
    * geen honger, moet echt eten naar binnen proppen...
    * MOE !

Hopelijk is het bij jullie ook raak,succes!

Deel Deze Pagina