Ik ben nu precies 40 weken zwanger. Sinds dat ik gisteren een inwendig onderzoek heb gehad om te kijken of mijn baarmoedermond al was vertreken (wat ie jammergenoeg nog niet is:x) heb ik constant last van harde buiken. Als ik stil zit zowel als ik loop etc. Ik heb eigenlijk meer een harde buik dan dat mn buik gewoon is. Hierdoor voel ik het kindje vandaag ook haast niet. Wie herkent dit? Is dit normaal? En heeft het kindje er geen last van als ik haast de hele dag een harde buik heb? Of kan dit een teken zijn dat de bevalling in aantocht is? Hi hi heel veel vragen....ik hoop dat iemand het herkent!
Ja een week voordat ik mijn zoontje kreeg heb ik hier ook veel last van gehad! Je kindje kan niet meer goed bewegen (is misschien al ingedaald) door te weinig ruimte dus daardoor voel je m ook minder! Het zal niet lang meer duren! Bij mij is alles pas op de laatste dag gebeurd... dus zat potdicht tot laatste moment en Brandon daalde pas in tijdens de bevalling! Ik zou gewoon lekker afwachten en rusten! Veel succes en spannend allemaal he komt allemaal goed!
Rot die harde buiken.... had het bij mn tweede ook zo... (bij eerste helemaal niet....) Dacht op gegeven moment ook dat ik wel wat ontsluiting zou hebben... maar hier ook elke keer potdicht.... Toch gebeurde er stiekem wel wat... want toen het doorzette.. (41w 5d) ging het hard..!!! om 6 uur begon het toen te rommelen.. om 08.00 toen vk er net was. 6cm... 08.30 8 cm en om 08.46 geboren.... Dus tja het oefenen is vervelend.... maar helpt voor straks wel... succes...!!!
he ik heb gister net zo'n vraag gesteld want ook ik zit al twee dagen met een harde buik en minder voelbaar babietje. onze kleine is al 3 weken helemaal ingedaald dus daar kan het niet aan liggen. ben heel erg benieuwd of dit een rustig beginnetje is want het wel een beetje omgemakkelijk he. groetjes
@Lauraatje Fijn dat je het ook herkend! Pfff maak me tegenwoordig over vanalles zorgen (zullen wel hormonen zijn....) en wil ook niet voor zomaar iets de verloskundige bellen.... Hoe gaat het nu met jou? Nog steeds last van harde buiken? Hoeveel harde buiken heb je ongeveer? Ik heb ze nu nml haast om de 2 minuten...