Hallo, Ik heb van mijn ha een tip gekregen om zwanger te worden, en deze tip wil ik met jullie delen. Namelijk dat je direct na het klussen minstens vier minuten met een kussen onder je kont moet gaan liggen.
Ik heb juist gehoord dat je dit beter niet kan doen om dat je baarmoeder dan kantelt en het zaad minder makkelijk naar de plaats van bestemming kan.... Wel de tip gehad om na de zaadlozing zelf klaar te komen Door de samentrekking van de baarmoeder wordt het zaad een eindje op weg geholpen
Kan helpen, maar hoeft niet. Hier dus niet gedaan toen ik zwanger werd van m'n dochter.. Wel een beetje vreemd dat een huisarts zo'n tip geeft
Wij hebben 3 jaar "geoefend" voor een kindje en hebben dit in het begin ook gedaan, maar helaas heeft het geen ruk geholpen! Aangezien we er ruim 3 jaar over hebben gedaan. Ik ben ook zwanger geworden op de dag van de eisprong en nadat we seks hebben gehad, ben ik direct naar de wc gegaan om te plassen en heb mezelf gewassen!
hier bij alle 3 met tarwekiemolie en inderdaad even blijven liggen direct zwanger geworden! (alleen bij de 1e duurde het 2 maanden daarna)
haha zoveel mensen zoveel trucjes. 1. Wij hebben echt om de dag geklust 2. NIET naar het toilet geweest erna (deed ik normaal ALTIJD wel, is overigens goed tegen blaasinfectie) 3. Met benen opgetrokken liggen (lijkt nu ook geholpen te hebben!) We waren al eventjes bezig, dus dan pas je meer trucjes toe. Ik kom overigens altijd kort na hem klaar. Dat schijnt ook veel beter te zijn.