Zijn dit voorweeën?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ghurabaa, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ik kreeg net erg buikpijn toen ik op de bank lag. Het voelde als ongesteldheidskrampen, en het begon lichtjes waarna het steeds erger en erger werd, en daarna voelde ik het langzaam weer afnemen. Dan was het 5 minuten weg en kwam het weer opnieuw..

In totaal heb ik het 3x in een kwartier gehad, en daarna geen last meer alleen een heel licht zeurderig gevoel in mijn onderbuik..

Kunnen dit voorweeën zijn? Vanaf wanneer kan je die hebben? En zegt dat iets over de termijn waarop je gaat bevallen??

2. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Dat lijken me voorweeen omdat het nu gedaan is! Ik ben 27 weken en heb er al veel last van dus het kan zeker hoor!

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Kunnen inderdaad voorweeen zijn! en het zegt (helaas) niets over de termijn waarin je gaat bevallen..

Het kunnen ook indalingsweeen zijn..

Zolang het niet aanhoudt geen reden voor paniek en zegt het dus eigenlijk helemaal niks.. t schijnt wel dat hoe meer voorweeen je hebt hoe "makkelijker" je bevalling gaat omdat er dus ook al voorwerk gedaan is ;) maar daar heb ik zelf niks van gemerkt :)

4. moontje82

moontje82 Lid

2 nov 2009
    21
    0
    0
    Overijssel
    Hier ook vorige week hetzelfde gehad. Ik had het bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook alleen weet ik niet meer hoe lang vantevoren... Weet wel dat het ook al vroeg was.
    De bevalling ging inderdaad wel super snel en makkelijk met 40 weken plus een dag. Maar hopen dat dat deze keer weer zo mag zijn.

5. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Nou als de bevalling sneller gaat door die voorweeen dan mogen ze van mij wel komen hoor! Haha.. Zo lang het maar geen echte weeen zijn want madame moet nog wel even blijven zitten minimaal 5 weekjes.. (als het ff kan ;))

Deel Deze Pagina