Zijn dit voorweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Isa24, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Nog een kwartiertje en dan hoop ik het te weten!

@ Marieke1983 en DeelighT: het is zo gek dat je normaal (als je niet zwanger bent) zo zeker bent van je lichaam, maar nu met elk pijntje od kwaaltje dat je niet herkent gaat twijfelen. Ik ben nu 35 weken zwanger, maar denk nu bij die krampjes: "Oh jee! Het gaat beginnen!" (terwijl ik eigenlijk niet bang ben voor de de bevalling, ik ben juist erg benieuwd naar onze kleine)!

@ DeelighT: Ik hoop dat je je nu wat beter voelt; je hebt niet zo'n beste nacht gehad, als ik je berichtje zo lees!

Liefs Isa

2. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Hoop dat alles goed is meid!
    Blijf even mee lezen!
    Ik heb vorige week weer 3 keer in het ziekenhuis gezeten omdat ik de kleine een tijd niet gevoeld had, maar alles was gelukkig helemaal in orde!
    Moest vrijdag er even heen voor een ctg en een echo en alles was goed op de ctg maar op de echo bewoog de baby dus helemaal niet wat ze ook deden, maar de rest was wel goed, maar moest dus zaterdag weer even terug komen voor nog een echo, en toen bewoog t zo erg dat ze niet eens het boven beetje konden meten haha dus moet je na gaan!
    En toen maandag weer terug voor een extra groeiecho omdat ze de baby wel aan de grote kant vonden, op de groeiecho ook alles goed en was idd aan de grote kant!
    Was 36+4 en de baby was al over de 3200 gram, maar verder alles prima in orde!
    De baby is gewoon geen druktemaker in mn buik, althans ik voel t niet heel goed laat ik t zo zeggen, maar de afgelopen week is de baby vanaf zondag al flink druk elke keer leuk om te voelen!
    Nou houd ons op de hoogte en alles is vast helemaal goed!!!

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Isa, tja het was inderdaad niet erg best vannacht, maar heb t ergste gehad (zwaar braken en zh opname in het begin vd zwschap).

Ben benieuwd hoe het gegaan is, kom dalijk weer even lezen hoor!

4. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Hoi meiden,

Kom net van de VK af: ik moet om half 2 vanmiddag in het ziekenhuis zijn voor een hartfilmpje van de baby. De VK heeft nog naar haar hartje geluisterd, dit klonk gewoon goed, maar toch maar voor de zekerheid naar het ziekenhuis doorgestuurd.

@ CCwomen: dat was ook een spannende week voor je dan! Getver, 3 x in het ziekenhuis, das geen pretje!

Ik houd jullie op de hoogte meiden!

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Gelukkig dat t hartje gewoon goed te horen was!
    Hier doen ze dat ook altijd nog even voor de zekerheid net zoals bij mij dan!
    Succes vanmiddag!

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Nou, dit is alvast een geruststelling toch?
    Succes vanmiddag!

7. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal,

Hoop dat alles goed is Isa, ik duim voor je!!
    Laat het even weten hier als je terug bent!!

Vannacht weer alles rustig geweest, gisteravond wel misselijk en veel harde buiken maar niet pijnlijk.
    Volgens mij blijft ze gewoon nog lekker 2 weken zitten:D
    Het is ook wel spannend allemaal, is het voor jullie trouwens allemaal je eerste kindje?

Liefs Jojo

8. Dian 88

Dian 88 Lid

8 mrt 2008
    10
    0
    0
    Ik heb al een aantal dagen erg veel last van harde buiken, deze zijn gelukkig niet pijnlijk. Ze volgen elkaar best snel op en houden soms in een reeks van een uur aan.

Ik had ook harde buiken die elkaar snel opvolgden. De veloskundige zei dat dit erbij hoorde (ik was 30 weken zwanger). Ze waren niet pijnlijk. Ik stond ook onder controle in het ziekenhuis. Ik gaf aan dat ik harde buiken had. Wat bleek, ik had al 1 cm ontsluiting! Ik werd gelijk 2 weken in het ziekenhuis opgenomen. Ik kreeg een infuus met weeenremmers. Daarna is het gelukkig rustig gebleven. Uiteindelijk ben ik met 37 weken bevallen. Ik denk dat het bij jou voorweeen zijn.

9. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Nou meiden, we zijn terug uit het ziekenhuis en alles is helemaal perfect in orde, volgens de gynaecoloog :)! Zodra ik aan dat apparaat gekoppeld lag, begon madame ineens volop te bewegen!

Alles zag er prima uit en de hartslag was helemaal goed. De VK dacht dat de baby me waarschijnlijk een verrekte spier heeft geschopt en dat mijn buik daar gespannen op heeft gereageerd, waardoor de baby tijdelijk minder ruimte heeft gehad om te bewegen. Ik ben weer helemaal gerustgesteld!

Voor de rest gaan de harde buiken lekker gezellig door. Ze zijn nog steeds niet pijnlijk, dus dit zal allemaal wel lekker bij de voorweeen horen.

Bij de andere meiden gaat ook nog steeds alles goed?

Liefs Isa

10. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Isa,

Fijn om te horen dat alles goed gaat!!
    Zal wel een hele geruststelling voor je zijn denk ik..
    Hier gaat ook alles nog goed, rustig..aan het afwachten op wat er wanneer komen gaat ;)

Liefs Jojo

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Gelukkig isa, kun je met een gerust hart gaan slapen vanavond!

Groetjes

12. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ohh gelukkig dat alles goed is!!!
    ja dat was bij mij ook lag aan dat apparaat en toen kreeg ik toch een schop van hem/haar phoeeee! hihi

Enne...dit is ons 1e kindje!Heel spannend allemaal!

13. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Nou zou julie op de hoogte houden, bij deze even een update!
    Moest vanmorgen om 12.10 u bij de vk zijn voor controle en urine meenemen om te controleren op eiwitten en daar bleken wat eiwitten in te zitten en ook was mijn bloeddruk verhoogd, ene arm 145/85 andere arm 120/90 en normaal is mn bloeddruk 120/70 ongeveer, op zich nog niet heel hoog gelukkig,maar heb wel wat klachtjes die bij hoge bloeddruk etc horen maar ik dacht dat hoort gewoon bij de zwangerschap....haha
    Maar goed moest dus om 13.30u in het ziekenhuis zijn voor verdere onderzoeken.
    Eerst een gesprekje met de arts en mn bloeddruk meten en die was weer iets hoger 130/90 en toen werd ik voorbereid dat ik evt zou moeten blijven in het ergste geval en me evt gingen inleiden als de uitslagen van het bloed en urine etc neit goed waren.
    Maar de bloeduitslagen waren gelukkig goed en de ctg ook!
    Alleen nog wel wat eiwitten in de urine en de bloeddruk nog verhoogd, maar mocht het weekend naar huis en moet maandag ochtend terug komen en dan zullen we wel weer zien wat de bedoeling is!
    Zoooo heel verhaal haha maar zou jullie op de hoogte houden!
    Hoe is t verder met jullie meidens???

14. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey CCwoman,

Zo wel spannend zeg voor je, ik hoop dat je maandag niet alsnog moet blijven, volgens mij is de laatste weken uitzingen in het ziekenhuis helemaal niet leuk en kan je dan beter ' rustig' thuis afwachten!
    Tenzij de kleine zich dit weekend aandient natuurlijk, maar die stille hoop hebben we allemaal ;)
    Verders alles goed hier, nog rustig, wel menstruatiebuikpijn vandaag en rugpijn maar dat zal er ook allemaal wel bij horen.

Kom net trouwens thuis van boodschappen doen, doe de deur open en ruik een enorme gas lucht, staat er gewoon een pit voluit open! Of ik dat nou ben geweest met mijn zwschapsdementie of manlief weet ik niet maar het is in elk geval niet best :D
    Gelukkig waren de honden nog niet bedwelmd...wel gevaarlijk hoor, pfff, je zal maar een kaarsje aansteken met je aanstekertje en er volgt een enorme explosie, nou ja de deuren staan wagenwijd open en het is zo goed als weg..
    Dus weer wat geleerd, goed opletten!

Nou ik ga mijn bedje eens opzoeken!

tot schrijfs..

Liefs Jojo

15. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    @ CCwomen: jeetje, dat was wel even "spannend" voor je dan! Gelukkig mocht je voor het weekend naar huis. Om nou inderdaad je laatste weken in het ziekenhuis uit te zingen, lijkt me niet de meest ideale optie. Ik ben benieuwd hoe het vandaag bij je gegaan is. Houd je ons op de hoogte?

@ Jojo23: Jij bent je rot geschrokken zeker! Gelukkig is alles goed afgelopen en rook je het op tijd! Ik heb ook ooit zo´n gevalletje gehad in ons vorige huis, welke we aan het verbouwen waren. Wij zijn onlangs verhuisd. Maar in ons vorige huis kwam ik een keer thuis van het werk en rook echt een enorme gaslucht. Dit was aan het begin van mijn zwangerschap. We waren toen dat huis aan het verbouwen en mijn vriend was al de hele dag bezig in het huis en zij hadden niets geroken. Bleek dat de loodgieter een enorme gaslek had geslagen in een van de leidingen! We hebben gelijk alle leidingen dicht gedraaid en zijn naar mijn ouders gevlucht en zijn pas weer terug gegaan toen de loodgieter het gemaakt had. Ik vind het ook al een wonder dat onze kat nog een rechte lijn kon lopen!

Hier is alles nog redelijk rustig, zoals het hoort :). Ik merk wel dat ik ´s nachts redelijk wat voorweeen heb en de harde buiken blijven komen, maar nog niet echt met regelmaat.

Liefs Isa

16. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Hoi meidens!
    Nouben vanmorgen weer naar t zh geweest en mn bloeddruk was weer omhoog gegaan 145/95 maar de eiwitten waren t zelfde gebleven, de ctg was ook perfect! toen heeft ie gevoeld of mn baarmoedermond al week geneog was om gelijk met de bevalling te beginnen,(inleiden) maar dat was nog niet zo, nu mocht ik naar huis, zodra ik enige klachten krijg moet ik gelijk bellen!
    Donderdag jmoet ik weer terug is mn bloeddruk dan verhoogd moet ik blijven en gaan ze me in plannen voor een inleiding, dus ben erg benieuwd!!!
    Wie weet begint t nu wel spontaan na het strippen....
    Maar ik ga maar nergens vanuit want de kleine zit volgens mij nog veel te warm bij mamma!
    Hoe is t met jullie meidens??
    Het word weer warm weer hoop dat jullie t een beetje uithouden!
    Liefs...

17. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    @ CCwomen: Oh wat spannend! Het zou zomaar zo kunnen zijn dat je aan het einde van de week je kleine in je armen hebt! Dat zou wel helemaal geweldig zijn! Ik hoop maar voor je dat je niet teveel klachten krijgt van die hoge bloeddruk; de warmte zal er ook niet echt aan bijdragen waarschijnlijk..

Ik ben vanmorgen bij de VK geweest en de kleine ligt lekker met haar koppie vast in mijn bekken, maar dit zegt nog niets. Ik vind het alleen zo'n vreemd idee dat ik over een week moeder kan (en mag) zijn of pas over 4 weken! Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet. Ik kan niet wachten!

Liefs Isa

18. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    @ccwoman

hoe gaat het nou met je, ik las in mijn andere topic dat je gister gestript bent dus het zou zomaar kunnen dat je nu de kleine al in je armen hebt!! Ben heel benieuwd en als je tijd hebt, laat even wat horen!!

@ isa,
    raar idee is dat he, dat het nu ieder moment zover kan zijn, ik denk ook bij ieder pijntje, zal dit het zijn? Hahha gek wordt je ervan!
    Gister ben ik bij mijn verloskundige geweest en ze heeft aangegeven mij maandag te willen strippen, als ik dat zelf wil natuurlijk..
    Grote kans dat het dan op gang komt en ik misschien savonds wel mijn dochtertje in mijn armen heb, brrr ik vind het allemaal zo eng en geweldig tegelijk!
    Wil je trouwens thuis bevallen?

Liefs Jojo

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Boehoehoeee...

Ik lees al die berichten, maar het is totaal niet herkenbaar.

Mijn lichaam is wel erg braaf, zeg.
    Heb helemaal geen harde buiken, krampen of voorweeen...
    Nergens last van!

Sja, of mijn pijngrens is zo hoog dat ik het niet merk.
    Weet het echt niet!

20. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Hallo meidens!
    Ben ik weer....
    Vandaag weer naar t zh geweest ivm klachtjes van de hoge bloeddruk, en word morgen ingeleid!!!!
    Moet om 7uur in t zh zijn en dan gaat t gebeuren.
    Ze gaan eerst kijken of ik al ontsluiting heb en zo ja dan gaan ze glijk me vliezen breken en de weeen opwekken,als ik nog geen ontsluiting heb krijg ik tabletten ingebracht van onderen en dan kijken of de baarmoedermond week gaat worden zodat er wat ontsluiting komt en dan alsnog de vliezen breken en opwekken...
    Spannend allemaal zeg!!!
    Hoop dat t een beetje voorspoedig zal gaan!
    Houd jullie op de hoogte!
    Liefsssss

Deel Deze Pagina