Hier ook erg last van voorweeen. Al paar dagen beetje buikpijn en ongesteldheidskrampjes maar sinds gisteren is het veel erger geworden. Geen krampjes meer te noemen maar echt heftige krampen..... Dus afwachten maar.
Hmmm nog geen baby's...jammer. Meiden herkennen jullie dit? Gisteren uiteraard weer voorweeen. Ik puf ze makkelijk weg dus maak me nog geen zorgen maar ik voelde zo'n druk naar beneden en had ineens drang om te poepen. Niet gedaan en nu is het weer over. Vals alarm dus maar vond het wel eng.
ja die drang om te poepen ken ik! heb ik echt de hele dag! maar als ik dan naar de wc ga komt er niks
Hoi meiden! Jammer buikje nog geen beebje! maar wel fijn dat je even rust hebt van de pijn en je lekker hebt kunnen slapen, weeen stoppen ook als je erg moe bent en je lichaam uitgeput is las ik net trouns, dus mischien dat dat bij jou is gebeurd? Hier besliste het ook te stopppen maar heb wel lekker geslapen EP1982: Spannend!Ik hoop dat het snel mag doorzetten voor je meid! xxisoldexx: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dais77: Ow dat is best eng, ik zou helemaal het gevoel hebben van,, omg straks druk ik me baby eruit!
meiden ik ben ineens super zenuwachtig voor de bevalling!! haha gek he.. misschien een voorteken? ik word ook helemaal panisch als ik een vuiltje op de vloer zie liggen !! mijn vriend had de muur opnieuw geschilderd en je zag een paar strepen, werd er echt helemaal gek van! en nu is de verf ook nog op dus we kunnen niet meteeen overnieuw gaan schilderen, hij moet ook nog gewoon werken.. dikke ellende! hoop dat dit wel overgaat want ik word echt gek als iets vies of kapot is ik zit ook als een gek te snoepen vandaag...
Hoi Buikje, Spannend spannend spannend!!! Zou het nu echt gaan gebeuren..... Ik ga voor je duimen. Maak je niet al te druk en probeer nog even je rust te pakken voor dat het zover is.
ep, wij zijn ook bijna even ver jij ook veel succes he! voor jou ook bijna zover of misschien ineens al zover
dames mischien hebben julie hier iets aan. Contraction Master: Your FREE, online contraction timing assistant!
dag dames spijtig dat het nog bij niemand heeft doorgezet had het zo voor jullie gehoopt !!! nog even volhouden allemaal het is het wachten en de pijn waart !!! groetjes liefs en een dikke knuffel voor wie hem nodig heeft
Helaas nog steeds geen babynieuws zo te lezen. Jammer meiden, ik hoop dat het gauw door zet voor jullie! Hier lekker een dagje buiten gezeten met de kleine. Nadat ie in badje geweest afgedroogd en aangekleed en vervolgens sprong meneer met kleren en al zo het badje weer in
ja elke leeftijd heeft zijn charmes he kan niet wachten tot mijn meisje begint te babbelen lopen,.......