ik geniet er vollop van maar ik merk dat ze echt ambetant word als ze niets kan doen ze is praktisch ganse dag wakker heb nu een babygym? en daar stampt ze volop tegen en dat vind ze fijn dus het zal leuker zijn als ze echt iets kan vastpakken enzo
ze kunne terug naar boven kruipen hoor zolang ze niet vastliggen had dit ook op 35 weken ingedaalt 37 weken terug naar boven en op 38 weken ingedaald en vast in de bekken
Meiden ik heb net bloed verloren maar hoef niet te komen van de gynaecoloog. Gelukkig maar. Had geen zin in een nieuwe opname. Ik heb ook lekker buiten gezeten met vriendin en kiddies. Heerlijk.
eergisteren weer een knalroze vlek ben het beu ga woensdag of donderdag naar de dokter bloed laten trekken misschien dinsdag nog eens testen voel me echt zwanger maar de teste werken niet mee
Ik zou idd ff langs de dokter gaan. Dan weet je tenminste zeker wat het nou is. Ik hoop voor je dat het positief. Kan af en toe nog steeds niet bevatten dat ik weer zwanger ben. Dinsdag mag ik weer voor een echo gelukkig
Dit wordt echo nummer 4 al Maar het blijft mooi. De VK vertelde dat ik meer echo's moet omdat mijn zoontje te licht was bij de geboorte. Dat vind ik helemaal niet erg
ik zit dit allemaal zo is te lezen en vind het spannend vooral nu het laatste bericht was gisteren dus ik hoop voor haar dat ze de kleine al lekker in haar armen heeft.
hey meiden hier nog geen baby, wel veel harde buiken en vanmiddag een kletsnatte onderbroek, hij was echt helemaal nat, zelfs mn broek een beetje! vk gebeld, die dacht aan urine verlies omdat k daarna niets meer verloor, of heel weinig..... ik dacht echt even nu gaat t beginnen! mijn darmen rommel heeeeel erg en heb steken overal in mn buik, heerlijk, nog misselijk ook en bloedheet, het is weer een klaaguurtje! wanneer komt hij nou!!! hoe is t bij jullie allemaal? geen baby s?
ik verloor ook heeeeeel weinig vocht en was toch vruchtwater hoor had dit zelfs niet door het is inderdaad warm pff mijn prinsesje weet ervan warmte in combinatie met haar inentingen gisteren ocharme hoop dat je snel jou beebje vast hebt hoor sterkte en nog even volhouden leef met u mee
Nog steeds geen baby nieuws? Ze schieten ook niet op he Vandaag de hele dag gewerkt helaas met deze warmte Maandag ff de dokter bellen. Heb heel erg last van spataderen op mijn linkerbeen. Dit had ik bij de eerste ook. Doet best pijn. mamavanAmarylli, ga je dit weekend nog een testje wagen?
nee dinsdag pas heb de hoop zowat opgegeven ben het zoooo beu al die k******* testen kwil een positieve !!!
morgen een testje doen he ben benieuwd meis. hier nog geen baby ik wil echt zo graag dat hij komt.. mn buik staat op ontploffen, heb echt een megabuik en ben maar klein.. kvoel ook vrij weinig, ja de beeb is super druk maar verder geen voorweeen meer ofzo, misschien stilte voor de storm?