Helaas nog steeds niks meiden. Ze zitten blijkbaar lekker warm en knus @ mamavanAmarylli Ik duim voor je dat ie morgen positief is Ik heb het vandaag lekker rustig aan gedaan. Was echt moe van een heel weekend werken. Ik heb van 12:30 tot 16:15 geslapen
dank je ik hoop het echt pfff wat een vreselijke dromen trouwens de laatste dagen pfff als ik opsta begin ik er gewoon van de beven en wenen
ik hoop ook dat je een positieve test hebt. ik heb ook al dagen afscheiding, heel waterig en net wat bruinig... ik ben benieuwd wat de nacht gaat brengen
ik hoop een babytje vind het echt zooo jammer voor jou al die pijntjes en valse weeen hb echt met jou te doen
Hoe is het met de dames deze morgen? Nog geen baby nieuws? Hier de halve nacht wakker gelegen met buikpijn.Om half 11 kan ik bij de huisarts terecht. Vanavond om 19:00 echo en begin nu echt zorgen te maken.
hoe is t nu meid, al bij de dokter geweest met die buikpijn? ennnnnnnnn is er hier al een positieve test? ik heb de hele nacht wakker gelegen met ontzettende ongesteldheidspijntjes om de 5 minuten maar zakte toen weer af en zat er constant... ik word er zo moe van he zoveel pijn voor niks nu nog steeds onderin mn rug erg veel pijn en ook veel slijmverlies..
Jeetje buikje, die kleine van jou is nu al eigenwijs Vind het veels te lekker bij jou. Ik ben bij de dokter geweest maar die kon niks zeggen helaas. Moest de echo van vanavond afwachten en als alles niet erger kon had ik dus een voicemail dat mijn echo verplaats was naar morgen. Dus ik terug gebeld maar het kon vandaag echt niet.Ik mag wel om 15:10 komen om het hartje te luisteren. Ik hoop zo dat ze die kunnen vinden.
hey meiden hier om de 5 minuten pijnlijke harde buiken, ga zo bellen ook ivm geen leven voelen.... succes meid bij t hartje luisteren!
Zeker meteen spoednummer bellen!!! Dat is er niet voor niets! En als er niets aan de hand is, dan laten ze dat ook wel weten, je meot je niet ongerust gaan voelen hoor! Sterkte!!! (ik volg je stiekem hier in je topic )