zijn dit voorweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buikje123, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    klein hummeltje: haha leuk dat je dit topic ook volgt:) ik hoop dat ze zo terug gaat bellen en anders bel ik zo op t spoednr. ik voelde net wel een trap gelukkig maar ik denk dat we straks gewoon een ctg mogen laten maken

2. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    In ieder geval fijn dat je een trap voelde! Een tijdje terug heb ik een aantal uur geen leven gevoeld, terwijl de kleine normaal gesproken echt de hele dag door bewoog. De volgende dag aangegeven bij de VK, en ik kreeg op m'n kop dat ik niet had gebeld! Het is hun werk, dus meis, als ze over 10 minuten nog niet teruggebeld hebben, wordt het tijd dat jij zelf weer gaat bellen! (spreek een tijd af met jezelf, anders blijf je denken, "nou, ik doe het straks wel...")

3. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    *bemoei bemoei* (sorry hoor...) Maarre, heb je al gebeld? Zit hier te wachten met boodschappen doen om te wachten op nieuws... Haha, het lijkt wel een soap ;)
    (ga nu toch maar om boodschappen :))

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hallo
    buikje al gebeld ???? hier pas morgen avond bloedtest bij de huisarts hij had vandaag geen tijd voor een dubbele consultatie want men vent moet ook gaan dus overmorge weet ik het pas

5. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Als je bijna gaat bevallen en veel harde buiken hebt kun je minder leven voelen. Maar laten checken is altijd goed. En spoednummer bellen als ze niet snel bellen.

6. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Spannend mamavanAmarylli, ik duim voor je!
    Buikje, en?:D
    Ik heb net toch nog een echo gehad en alles zag er goed uit. Hij/zij was lekker druk. Ben een paar dagen terug gezet.

7. peekaboo

dank je !! paar dagen terug gezet is niet zo erg he als het maar gezond is ;)

8. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Dat zeker! Ze wilde wat laten zien maar tegen de tijd dat dat lukte was meneer/mevrouw druk aan het zwemmen:D

9. peekaboo

haha leuk he haha :D ik hooop dat ik binnenkort ook een beebje mag zien op een echo word er zo ambetant van :( al die onzekerheid oooh en als ik dan mijn gipsbuik terug zie van mijn prinsesje dan gaat het nog harder kriebelen :)

10. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Haha wat ben je toch een schatje. Ik hoop het met heel mijn hart dat het raak is maar probeer je nog niet te blij te maken he

11. peekaboo

ik hoop er eerlijk gezegd niet te veel op hoor we zien wel haha ik heb echt genoten van mijn dikke buik ondanks de last en pijn vond ik het geweldig om te zien hoe men dochtertje groeide enzo :) ben echt blij dat ik die gipsafdruk heb ga dit bij al men beebjes doen ;) heb jij dat niet gedaan ?

12. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Nee niet eens en vraag me niet waarom;)

13. peekaboo

is nochtans heeeel mooi ik heb de mijne geschilderd achteraf gezien had ik er zelfs een lieveheersbeestje van kunne maken vind hem geweldig haha

14. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    net terug van t ziekenhuis, mocht meteen komen. ctg en echo gehad! en een lief fototje meegekregen!! alles was goed, ik voel t kindje waarschijnlijk minder door de enorm harde buiken die ik erg vaak heb..

die vrouw van die echo zegt zo weten jullie al wat t is? ik zo ja een jongetje, zie je dat ook? ik kon net niets zien en nu zijn de beentjes bij elkaar helaas.. haha hoe betrouwbaar is een 20 weken echo en die geslachtsbepaling daarbij:$:Dhahahaa!

whatever, ben er super blij mee wat t ook mag zijn:)

succes morgen met de test! ik hoop positief voor je!

isoldex ....en ik lees dat er een echo is gemaakt! dat is altijd zo leuk, ik genoot net ook:p

15. peekaboo

fijn dat het in orde is hoop dat het snel doorzet meid !!!!!!

16. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Gelukkig had ik gelijk, je moet er niet aan denken dat er iets mis is.

Bij ons hebben ze twee keer jongen gezegd en twee keer meisje. Hoe grappig is dat?

Ik heb ook een gipsen afdruk van mijn vorige buik gemaakt. Thanks voor de tip, moet ik weer doen voor baby 2.

Hier alles kalm.

17. peekaboo

hen jij hem beschilderd

18. klein hummeltje

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Nou, ik ben al helemaal opgelucht, dus ik kan me zo voorstellen dat jij dat helemaal bent! hihi! Fijn dat je zo snel mocht komen zeg! Wel jammer dat het nog niks is...

Isolde, voor jou ben ik natuurlijk ook helemaal opgelucht! en net als de rest ben ik ook benieuwd naar de uitslag van de test bij mamavan amarylli!!

19. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik ben nu best wel angstig voor de bevalling aan t worden. had vanacht zo n pijn ineens , echt een golf, raakte eventjes in paniek, hoop dat ik de pijn aankan straks:);)...

bedankt voor jullie lieve berichtjes

20. peekaboo

als je bevalt weet je waarvoor je pijn leid ik had ook bang voor maar achteraf gezien was het het allemaal waart ik blijf duimen vcoor jou

Deel Deze Pagina