zijn dit voorweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buikje123, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    maar ze doen niet mega pijn zeg maar... en ze zeggen dat je weeen toch echt wel voelt, maar ik sta niet op me kop van de pijn ofzo..

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

bij mij is het ook zo begonnen maar na een dik uur waren het echt weeen hoor als het echt met regelmaat is en een paar uur duurt zou ik toch even bellen hoor sommige mensen voelen het dus niet heb ik al meer gehoord ;)

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    dankje chai ! ja ik ben ook echt bang voor die aambeien maar jou verhaal geeft hoop!!

4. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ooh echt precies om de 5 minuten met een soort kramp erbij.. trekt naar mn benen door

5. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    baby ligt ook super laag, mega steken in mn blaas

6. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ze duren alleen minder lang dan een minuutje, die harde buiken..? vals alarm?

7. peekaboo

zoude echt wel eens weeen kunnen zijn hoor had ook zo een rare kramp in men buik harde buiken en trok dor naar men benen hoop het zo voor jou !!!! moest je nu bevallen zou je precies even ver zijn als ik toen ikbevallen ben 39 weken en 2 dagen;)

8. peekaboo

houd in de gaten of ze heviger worde en langer gaan duren

9. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    maar ze duren wel korter dan n minuutje:(?

10. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    oke ik houd t in de gaten ze komen nu precies om de 5 minuten en mn buik wordt echt kei en keihard

11. peekaboo

weeen kunnen ook korter dan een minuut zijn hoor het is wel zo dat ze normaal in lengte en hevigheid moete toenemen maar houd het in de gaten en als het echt uren zo gaat duren zou ik toch maar de vk bellen ik duim voor jou dat het doorzet

12. peekaboo

1 minuut is een soort richtlijn hangt van vrouw tot vrouw af hoor

13. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    oke.. ooh ik heb echt pijn in mn onderbuik en benen. ze komen om de 5 maar duren te kort nog! spannend dit weer, misschien toch wel weer vals alarm..

14. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb bij mezelf eigenlijk nooit opgelet hoelang ze duurde meer hoevaak ze kwamen.
    Op een gegeven moment zei ik tegen me vent, ik voel gewoon dat hoofdje duwen tegen me bmm!!
    Was echt een heeeeel apart gevoel en inderdaad het betekende dus dat ze eruit wou.. lol.
    Gewoon je vk bellen op spoednummer als je langer dan een uurtje om de 4/5 minuten hebt he.
    Wie weet heb je 3cm en kan ze je vliezen breken.

Succes en sterkte als je gaat bevallen meid, je kan het hoor!

15. peekaboo

ik hoop dat dit geeen vals alarm is probeer anders eens te douchen of in bad te gaan ?

16. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Misschien moet je lekker even gaan douchen. Wanneer het aanhoudt is het waarschijnlijk het echt werk. Zal voor je duimen.

17. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    dankjewel chai!!! ja zo voelt t ook, steeds die megasteken onderin net alsof hij keihard zit te drukken, daarom misschien ook weer die pijn aan mn aambeien, de druk is gewoon enorm, de hele dag al..

18. peekaboo

zou toch bellen als je het niet meer kan houden of niet vertrouwd en probeer misschien lekker te douchen aqls het echt is zet het misschien door

19. Chai

Chai Niet meer actief

Ik zou niet te erg vasthouden aan die 1minuut aanhouden, als ze maar om de 4/5 komen.
    Bij mij duurde de ene wee namelijk langer dan de ander en de een was pijnlijker dan de ander.
    Gewoon op je gevoel afgaan.

20. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    vorige keer had ik dit ook een half uur en toen zakte t af dus ik denk nog steeds zal wel weer vals alarm zijn maar nu duurt t wel wat langer, ga zo ff douche ja misschien houdt t aan. ik heb de hele dag die enorme druk van onder al, misschien was dat ook een voorteken, ook kotsmisselijk en zo wit als een doek, mn moeder vroeg nog ben je ziek ofzo

Deel Deze Pagina