ik houd jullie echt op de hoogte, ze komen precies om de 5 maar sommige duren echt heel kort, wel krijg ik steeds meer kramp erbij bij zo n wee/harde buik
was bij mij ook hoor sommige duurde langer als de andere maar de tijd klopt wel !! ik wil je geen valse hoop geven maar denk wel dat het begonnen is heb zo dat voorgevoel hoop dat het klopt !
ja had ik ook steken zijn heel vervelend en pijnlijk als ik u een tip mag geven probeer u blaas zo leeg mogelijk te houden
ik ga ff op bed liggen , het wordt echt vervelend al die pijn en harde buiken, en dan nog die aambeien, ff lekker op mn zij en eerst douche! jullie horen van mij meiden!ik probeer zo in bed nog een bericht te sturen via mijn telefoon. liefs en bedankt voor jullie medeleven
je hebt gelijk probeer je nog maar wat te ontspannen !!! moest het doorzetten en je kan niets laten weten alvast veeel succes dan !!
Ik kwam toevallig in dit topic terecht, en wil je veel succes wensen!! Klinkt wel alsof het begonnen is!
Ik kom af en toe kijken hoor buikje maar nog geen beeb zie ik. Klinkt wel spannend hoor meis vandaag! Ik hoop nog steeds voor je dat het snel begint! Het kan wel nu he! Je kunt het!
Nou meis, ik hoop voor je dat de weeën doorgezet hebben, óf dat ze helemaal wegzijn, en jij lekker gewoon even kunt slapen en alles weg kan trekken.. (nou ja, eigenlijk hoop ik alleen het eerste voor je...). Is wel een gek idee he, dan heb je gewoon straks een kindje, en ben je mama... wow... Nou meis, komt allemaal goed... en sammie, gefeliciteerd!!! Wat fijn dat he t zo lekker vlot gegaan is!! Lekker hoor, geniet van je kleine man!
nou de 'weeen' waren na een tijdje weer afgezakt, geen beeb en wel veel pijn. ik heb de hele nacht wakker gelegen/gezeten van de pijn aan mn aambeien. douche, zalf, paracetamol, niks helpt! ik zag vanochtend in de spiegel een blauw stukje op de aambei dus misschien zit er wel trombose in, ga zo naar de huisarts want ik moet zelfs overgeven van de pijn, ik trek t echt niet meer..
Och jee, heb echt heel erg met je te doen... Succes bij de dokter, hoop dat die wat voor je kan betekenen... sterkte meis...
Buikje 1,2,3 Ik ben heel erg benieuwd hoe het nu met je is. Ik snap niet dat jouw verloskundige jouw niet doorstuurd om ingeleid te worden. Ik snap het echt niet. Dit kan niet langer zo duren ja. Ik duim voor je dat het snel gebeuren gaat. Liefs
ik zit nog potdicht van onder, daarom niet denk ik. ik heb een nieuw topic staat bijna bovenaan, ik had bijna mn kindje gehad maar omdat k potdicht zat doen ze mij niet inleiden en mag ik dus weer nachten niet slapen van de pijn
ik ben ook met 39 weken ingeleid en zat ook zeg maar nog potdicht maar daarvoor word je ingeleid dan word het week gemaakt en komt er onsluiting. ik hoop voor je dat als het niet vanzelf gaat de komenden dagen dat ze dit echt gaan doen het word tijd om je beebje in je armen te hebben vind je niet??