so! nu weer een enorme rugkramp, begon bijna uit mezelf te puffen! leuk zeg als dit een voorwee is en het nog weken doorgaat!!
ik moet nu naar t ziekenhuis mn urine eerst eens laten testen want ik had koorts.. ze wil eerst een blaasonsteking uitsluiten.. donderdag hebben ze daar ookal op getest en toen was t geen blaasonsteking. ik hoop maar dat het dat niet is want ben allergisch voor antibiotica! rugweeen kun je toch ook onderin EN bovenin voelen? daar zitten wel ook je nieren ja...
ze dacht trouwens dat t geen vruchtwater was.. had wel erg veel harde buiken en misschien als t geen blaasonsteking is is het wel een beetje begonnen(maar waarom die koorts dan?)
ik had ook koortst omdat mijn vliezen al meer dan 24 uur gescheurd waren heb elke twee uur baxter met antibiotica moeten krijgen
He getsie,, Hoop dat je geen blaasontsteking hebt Als ik hier koort krijg moet ik ook gelijk naar het ziekenhuis en een baxter AB krijgen en bij de bevalling omdat ik GBS heb...
Buikje 123 hoe is het nu met je? Ben benieuwd? Ik hoop voor je dat het snel overgaat in het echte werk en dat je snel je kleine vast kunt houden... Liefs riv
Ik ben ook allergisch voor ab en heb toch al vier kuren gehad hoor. Krijg je iets voor mensen die allergisch zijn. Dat valt mee. Ik hoop dat het geen blaasontsteking is. Hier gloeiende wangen, druk onderin de buik en veel regelmatige harde buiken. Voor jou duim ik maar voor mezelf duim ik dat het vals alarm is.