jaaa dat zou wel fijn zijn he dan heeft ze haar kleintje sneller dan verwacht ben echt vreselijk benieuwd vind dit echt spannend alsof mijn beste vriendin moest bevallen hahaha zit constant dit tpoic in de gaten te houden enzo
hey lieve meiden! ik ben net terug uit t ziekenhuis, wat een gedoe, ben doodmoe. ik bleek dus eerst een blaasonsteking te hebben(zei de huisartsenpost) toen hoppa naar t ziekenhuis daar bleek er niks aan de hand te zijn, urine was schoon! wel aan de ctg gelegd want verging van de pijn! er waren duidelijk weeen aanwezig alleen nog niet met echte regelmaat, wel meer dan vanmiddag. ik ben naar huis gestuurd toen ze zagen dat de kleine t goed deed maar t zou ze niets verbazen als het zou doorzetten! ik sta nu als een hondje tegen de tafel te kwispelen van de pijn.. lief dat jullie meeleven, ik houd jullie op de hoogte oke? ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren....
oooh dacht al dat je al aan het bevallen was hoooop dat het snel doorzet meid duim voor u wel goed dat er geen blaasontsteking is he en hopen dat het vanacht alsnog doorzet
Aww meis in ieder geval geen blaasonsteking!! Wel weeen dat is wel goed,, al zal jij je op het moment wel alles behalve goed voelen.. Hopen dat het snel echt doorzet meid. Probeer nog wel even te slapen hoor, of een lekkere warme kruik.. Owja en goed drinken!
En een tip die ik kreeg op de zwangerschapsgym: ga om het 1,5 uur naar het toilet om te plassen! Als je een volle blaas hebt doen weeën meer pijn dan nodig is... Succes!
bedankt meiden, jullie ook sterkte allemaal.. ik houd jullie op de hoogte ja?? ik lig nu eindelijk lekker plat maar de pijn wordt er niet minder op.. liefs
En en? ik ben je topic ook aan het volgen.. En ben erg nieuwsgierig of dat het doorgezet heeft? Hoop het wel voor je, dan ben je in ieder geval van de pijn af en heb je je mooie kindje in je handen... Succes!!
nee helaas niet doorgezet, heb wel weer overal pijntjes.. gister op de ctg ook weeen waarneembaar maar ze zetten tot nu toe niet door!
Spannend! bij mij waren de menstruatiekrampen achteraf echt een teken dat de bevalling begon. Naarmate de dag vorderde werd de pijn steeds heftiger en had ik al 5 cm ontsluiting terwijl ik het niet eens door had. Ik ben met 37.4 bevallen dus spannend!
ik lees al een tijdje mee, ik ben nog niet zover maar heb nu ook steeds menstruatiekrampen en dat straalt uit naar mijn benen en rug. heb ook steeds steken in mijn vagina. buikje, ik hoop voor je dat het snel door zet!
Hmm hoe voel je je nu? Hoop dat je het nog een beetje kan volhouden, hier ook menstruatie kramp die komt en gaat.