zijn dit voorweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buikje123, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    weer afgezakt, ik word er doodmoe van! werd vanacht wel wakker van de pijn in mn rug, maar daarna sliep ik weer door. kleintje zit keihard op mn blaas te timmeren, auw!
    ik had vanacht ook echt zo n gevoel dat elk moment mn vliezen konden breken! was echt raar..

nouja afwachten maar weer, verlies wel veel vocht trouwens maar dit was gewoon afscheiding zei de vk vorige keer..:(

2. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Jammer meisje. Ik hoop voor jou dat het echt door gaat zetten want anders ben je kapot als het echt gaat gebeuren. Toi Toi Toi.

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    He meisie toch! Het ventje vind het veelste fijn in je buik:p

4. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    weer begint het, keiharde buiken en lage rugpijn. gister begon t ook rond deze tijd. zou het nu dan wel doorzetten? nouja ik reken maar nergens meer op. ik ben vreselijk gaan opruimen vandaag en ook gepoetst:$niet normaal! de vloer glimt en de kastjes ook, heerlijk.

ik wou dat hij kwam, oooh wat zou ik dat graag willen

bij jullie nog nieuws meiden?

liefs

5. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    nu krijg ik eensoort buikpijn erbij, krampen maar niet helemaal onderin.. nou, t blijft wel spannend zo he?

6. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    meiden.. ik kreeg een enorme kramp die doortrok naar mn bovenbenen! werkelijk ik stond ff krom, mn vriend keihard masseren!! ooh zet t nu dan eindelijk door?

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

buikje ik duim voor je!

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Wat wel mooi is mischien krijg je wel onstluiting door de voorweeen, als het voorweeeen zijn.. Elke centimeter is er 1 die je dan niet meer hoeft te doen!:D
    Ik duim voor je dat het dan eindelijk doorzet meid!

9. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik schrok me echt ff kapot net, dat was echt pijnlijk! nu duurt t weer langer tussen de pieken, verdomme!

10. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Spannend!!! Ik wacht met jou "en de rest hihi" in spanning af!!!!

11. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Hier is het erg rustig vandaag. Heerlijk.

Ik had gehoopt dat ik nu zou lezen dat het ging gebeuren. Heb je alle trucs en tips al geprobeerd?

Sterkte hoor. Voorweeen kunnen in den beginne net zo pijnlijk zijn als echte weeen. Maar de laatste cm's heb ik ervaren als zeer pijnlijk. Dan kun je en wil je niets meer.

En als je het niet vertrouwt even bellen. Ik hoop dat je cm's aan het sprokkelen bent nu, dat scheelt je weer.

12. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    How do you do??:p

13. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hele erge menstruatiepijntjes maar dan min of meer constant en heel veel jeuk ineens onderin mn buik, heel raar?

14. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Jeuk onderin je buik??:(

15. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    een jeukende pijn:( zit nu alweer n half uur met mn hoofd op en neer te schudden om de pijn een beetje uit te houden..:(

16. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hoi meiden, hier de hele nacht lopen woelen van de pijn, ging zelfs over mn nek en ook ineens enorme diarree net? is dat een voorteken?

liefs en hoe is t bij jullie????

17. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Hoi ik lees al een tijdje mee en zo begon het bij mijn eerste ook :D
    Overgeven en diarree. Dus ik verwacht dat het nu echt niet lang meer gaat duren voor je. Heel veel succes en geluk!!

18. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    dankje!! midden in de nacht gewoon erge diarree terwijl ik die avond nog gewoon naar de wc was geweest. rugpijn nu helemaal onderin vanacht en echt zo erg dat ik er misselijk van werd. weer constant, niet om de 5 minuten:(. vanochtend weer misselijk en overgeven terwijl die periode toch echt voorbij was!

19. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Bij mij ging het als volgt. 's avonds voelde ik me niet zo lekker. Vervolgens niet kunnen slapen van krampen en gewoon vervelend gevoel. Begin van de nacht VK gebeld die zei dat ik nog geen ontsluiting had maar ze was wel van mening dat dit het begin was. De hele nacht overgeven en diarree. De volgende ochtend ben ik om 8 uur in het ziekenhuis opgenomen. Was inmiddels 42 weken. Ik kreeg een soort van tampon naar binnen om de weeen op te wekken. Die mocht er om 21:00 weer uit en het had helemaal niks gedaan. Om 1 uur 's nachts slijmprop verloren en toen begonnen de weeen.:D
    Ik denk en hoop voor je dat het nu echt niet lang meer gaat duren.

20. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    En als je het echt niet meer trekt zou ik gewoon even de VK bellen als ik jou was.

Deel Deze Pagina