Mijn zoontje van 15 maanden slaapt net zoals zijn grote broer al vroeg ik peuterbed. Nu heb ik kast en commode verkocht. En staat er alleen nog een peuterbedje. Ik wil een 1pers bed en kledinkast daarvoor in plaats. Voor Max 400. Nu heb ik aanbieding leen bakker helaas met misgelopen op kast en bed yanniek .Bed 125 euro en kast 199. Maar verder als leen bakker ben ik nog niet geweest en eerlijk gezegd weet ik niet waar ze nog kinder\ tiener kamers verkopen. ( ja ikea maar vind ik heel snel beschadigen als ik maar peuterbedje kijk )
babyentiener.nl misschien. Kwaliteit van leenbakker is niet beter dan van ikea. Als je bijv.fyresdal een poedergecoate stalen bedframe van ikea koopt is het nog beter ook. of Tarva dat is een grenen bed, dus echt hout, kun je een leuk kleurtje geven en is ook goede kwaliteit.
Leenbakker indd hebben wij het bed, kast heb ik van ikea een grote schuifkast. babypark verkoopt er ook, maar ontzettend duur.
Wij hebben een bed + kast en nachtkastje besteld bij Emob. Weet alleen niet meer precies hoe duur dat was.
we hebben een 2dehands bed janniek op de kop getikt op mp. die was pas in de aanbieding maar liep ik mis.en nu voor een lief prijsje over kunnen nemen, ( athans ik moet nog gaan kijken , maar ze zegt dat het er nog super gaaf uitziet dus ga ik daar van uit ) baby en tiener heb ik op gekeken maar is in vele meubels 100 euro duurder als internet. ikea weet ik alleen het peuterbed dat die na eerste x gebruik al was beschadigd .het zal ook wel een beetje verschillen per bed. ik zou eventueel inderdaad nog wel naar een kast kunnen kijken bij ikea. heb ooit een bed bij goosens gekocht en dat was ook heel rap beschadigd. enorm zacht fineer. en we hadden toen destijds een 2persoons logeermeubel van leenbakker en dat was ons erg goed bevallen vandaar toch de keus voor leenbakker.
Woonexpress Van Asten Goossens slapen Saartje Prum Karwei Wehkamp Kindercompagnie Trendhopper Haco (?)
Met fineer is het vaak gewoon vrij snel beschadigd en bij veel goedkopere winkels is de prijs daar ook naar, maar zonde is het wel... Misschien zou je, wat iemand al schrijft, iets van massief hout kunnen kopen en dat zelf aflakken? Bv. Blankhouten Meubelen op maat. Bedden, kasten, tafels en stoelen. zelf geen ervaring mee, maar er zijn volgens mij behoorlijk wat van dat soort sites/bedrijfjes.
Wij ook! En er was iets niet goed, hebben ze meteen opgelost. Goeie service. Wel is de webshop dicht op zondag ivm geloof .