Hoi, Mijn dochter is bijna 6 maanden en ik vind dat ze niet echt veel speelgoed heeft, wel veel knuffels en rammelaars enzo. Wat is nou echt leuk speelgoed voor een kindje van 6 maanden en ouder? Waar spelen jullie kindjes allemaal mee?
Labeltjes inderdaad, speeltelefoon van Vtech, speel en ontdektuin van vtech, kreukelspeeltjes, stoffen boekje van Nijntje.
Wat is die speel- en ontdektuin? Die kan ik niet vinden op de site van Vtech. Die hebben wel leuk speelgoed! Daar heeft mijn dochter ook het een en ander van, maar ook al staat er vanaf 6 maanden op (of vanaf 3 maanden) sommige dingen kan ze nog echt niets mee.
Ja V-tech is hier ook favoriet. We hebben de babyradio waar ze uren mee bezig is maar die telefoon wil ik ook voor haar kopen hi hi. Blokken inderdaad van die grote. Alles wat felgekleurd is eigenlijk of muziekjes heeft. M
Wat is nou ECHT LEUK van Vtech voor 6 maanden? Dan ga ik morgen meteen naar de winkel om iets te halen!
en nog een vraagje....laten jullie ze ook wel eens alleen spelen? Gewoon in de box leggen ofzo? En hoe lang?
Wij hebben het kleine rupsje, de radio, de winnie de pooh rammelaar, en het muziekleesboek. Allemaal een groot succes. Moet zeggen dat ik alles van Vtech ook wel erg leuk vind hoor!
Ja hoor, maar dat deden wij al vanaf het begin. Nu is hij 8 maanden en hij vermaakt zich steeds langer in zijn box, helemaal nu hij sinds een maand ook zelf kan zitten.
Waar A. heel veel plezier van heeft gehad is een 'babygym'. Een soort standaart met speeljes eraan die je in de box kunt zetten of over een wipstoeltje heen. Hij heeft er heel veel mee gespeeld, ertegenaan slaan, speeltjes onderzoeken etc. Ze zijn ook tweedehands te vinden via marktplaats. Verder boekjes van stof. Nu kom je in een periode dat je kindje naast knuffels ook hardere dingen leuk gaat vinden. Een plastic speelgoedsleutelbos is ook een goede!
Babygym en het labeldoekje waren hier favoriet. En ook een doos met blokken van fisher price. Die blokken kan je dan door het deksel gooien, maar daar was ze nog niet mee bezig. De doos leeggooien en herrie maken vond ze wel gaaf.
Arend is bijna 7 maanden oud en trekt aan alles wat aan de babygym hangt; vooral de trek en bibberbeestjes vindt hij erg leuk. Gewoon op de grond op een kleed vind hij ook geweldig, dan heeft hij vrijwel geen speelgoed nodig, alleen een stoffen kubus van Woezel en Pip. Sleutelbos, rammelaar, knisperboekjes, knuffels met labeltjes is ook allemaal leuk. Of gewoon papier verfrommelen/verscheuren. EN ook leuk is spelen met het doosje van de zoogkompressen
Sven kan zich overal mee vermaken, we leggen hem meestal op een dekbed op de grond, onder de babygym of gewoon zo met een speeltje erbij. Sven rolt dan hoppakkee zo van het kleed af. Hij heeft nu ook ontdekt dat hij met een harder speeltje op de grond kan meppen en dat geluid is natuurlijk ook helemaal super. Hij is zelf druk bezig met oefenen met rollen, proberen te kruipen etc. Kan zich zo een hele tijd vermaken. de telefoon van v-tech is hier nu ook helemaal hot. Verder hebben we balletjes, knisper beestjes en boekjes, af en toe samen een boekje 'lezen' maar dat verdwijnt zo in zijn mond. kortom....Sven vermaakt zich wel
Dit is de ontdek- en speeltuin van Vtech: http://www.superspeelgoed.nl/catalog/pr ... ts_id=4368 Ik heb hem pas gekocht via marktplaats voor 10,- dus misschien daar even kijken? Louise ligt trouwens ook heel veel in de box, al vanaf het begin kan ze zich prima vermaken.