Wat voor gordijnen met kunstof kozijnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 24 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Wij hebben nu in de woonkamer licht grijze verduisternde overgordijnen hangen op een rails. Ik wil graag rolgordijnen er bij maar we hebben sinds afgelopen woensdag kunstof kozijnen en daar mag niet in geboord worden.
    Als ik het rolgordijn tussen de muren doe dan zit het gordijn zeker wel 10 cm van het raam af en dat maakt dan ook de vensterbank minder breed...

Wat is een goeie optie met kunstof kozijnen?

2. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.901
    113
    't Gezellige Brabant
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Anders dan overgordijnen hebben wij zo goed als geen optie zonder in het kozijn te boren. Gelukkig gaat het bij ons alleen om beneden, omdat wij boven overal rolluiken hebben. Daar is het dus niet erg dat er alleen overgordijnen zijn. Ik dacht zelf misschien aan shutters, maar weet niet of je daarvoor ook moet boren.

3. mus12

mus12 Actief lid

18 nov 2007
    115
    0
    16
    Wij hebben hier plissés( die je in verschillende hoogtes kan stellen, aan de boven en onderkant), die zitten geklemd op onze kunststof draaikiep-ramen. Weet alleen niet of je alles draaikiep hebt?
    Wij namelijk wel bijna alles...alleen de deur niet en een smal raam er naast niet. Daar hebben we dezelfde plissés, alleen dan met een profieltje wat geplakt zit op het kunststof, dat werkt prima.
    In plaats van plissé kun je hetzelfde ook in rolgordijnen krijgen. Maar goedkoop is het niet...

Deel Deze Pagina