hoi meiden ik voel mij de hele dag al niet zo lekker. last van buikpijn en mijn rug. nu gaat het ook steeds weer weg. ben nog even bij een vriendin geweest maar voelde mij niet goed dus ben maar naar huis gegaan. het komt en het gaat de buikpijn en mijn rugpijn komen samen en gaan dan weer weg. ook straalt het wat uit naar mijn benen. kunnen dit al weeen zijn? of is dit gewoon nog wat oefenwerk? ik heb al wel vanaf het begin het gevoel dat het eerder komt maar nu al ik heb het al vanaf een uur of elf maar ze komen nog lang niet om dezelfde tijd en houden soms een vijf min aan en soms 10 seconden. liefs
Ik denk dat het voorweeen zijn want 'gewone' weeen komen regelmatig. Maar het kan best dat jouw bevalling met voorweeen begint. In ieder geval alvast sterkte in de strijd!! x
Denk ook dat het oefenweeën zijn... Ik heb zo 4 dagen voor mn bevalling gelopen...Helemaal omdat het onregelmatig is en omdathet niet steeds ongeveer even lang is dnek ik dat! Het kan zijn dat het al aan het rommelen is...maar een van de andere juni mama's heeft dit vanaf week 30 ofzo regelmatig gehad! Gewoon even aankijken en vertrouw je het niet altijd je VK of gyn bellen heh!?
als ze dan 5 min aanhouden en dan weer 10 sec dan zijn het hoogst waarschijnlijk oefenweeen. ik moet trouwens ook zeggen dat toen mijn bevalling begon ik het verschil tussen oefen en echte weeen wel degelijk voelde, maar ja das natuurlijk achteraf. als ze regelmatig komen en ook even lang duren moet je de vk bellen. als je het nu al niet vetrouwd kun je nu natuurlijk ook even ter geruststelling bellen, succes in ieder geval
zou een begin van een bevalling kunnen zijn maar kunnen ook gewoon flinke oefen weeen zijn wat ook voor wat ondsluiting kan zorgen maar meestal duurt het dan geen weken meer voor je gaat bevallen maar aan jou banner te zien kan dat wel kloppen he spannend en heel veel succes voor als het moment daar is mijn tante zei als je denkt ik kan niet meer ben je er bijna en dat was bij indd alle 2 mijn andere bevallingen zo dus mischien een hou vast groetjes
oke meiden heel erg bedankt voor jullie reacties. ik ben in bad geweest en met de buikpijn is het nu stukken beter maar zitten kan ik amper ik heb ongelooflijk last van mijn rug. heb niks zwaars gedaan dus daaraan kan het niet liggen. ik loop liever wat rond of lig lang uit. nou ja we zien wel wanneer het zich echt aanmeld. dit was idd ieder geval even een gevoel van hmmmm het kan wel ineens beginnen. nu weet ik ongeveer wat ik kan verwachten qua buikpijn en wat voor pijn zeg maar. morgen heb ik controle bij de vk dus zal ik even vragen hoe en wat. zal dan wel een inwendig onderzoek worden we zien het wel. ik kan nu niet meer wachten tot de bevalling ik zag er eerste tegen op maar denk nu van laat het maar komen. wil het nu ook wel in mijn handen hebben eigenlijk hihi liefs
Mijn vk zei: "als je weeen hebt, weet je het meteen" Als je het niet zeker weet, zijn het (waarschijnlijk) geen "echte" weeen Ik had zelf ook wel is van die voor/oefenweeen en dacht ik ook "zijn dit weeen"? Mijn weeen waren in het begin niet zo heel heftig, maar toen het begon wist ik gelijk...ja dit is een wee!
oke ja iedereen zegt dat maar dan moet je het eerst toch maar een keer ondervinden hahaha we zien het wel we wachten het rustig af
rustige nacht gehad maar vandaag weer giga last van voorweeen. ik denk dat ik deze week ga bevallen! het heeft ook al een paar weken bijna geen ruimte meer in mijn buik en wel een grote baby dus mischien heeft de kleine zijn nocht wel hahaha
als je in bad gaat en de weeën worder niet minder dan zijn het dus echte weeën, als je merkt dat ze afnemen was het vals alarm... zal wel niet meer zo lang duren..spannend he
ja heel erg spannend. ik heb geen idee wat ik kan verwachten van een bevalling dus wacht het maar rustig af. liefs
spannend he ik had met de eerste 4 weken van te voren al voor/oefen weeën nu 5 weken voor de beval datum al!! zegt dus niks meid ik hoop zelf dat onze uk deze week wel word geboren elke avond oefen weeën is op laatst ook niet leuk meer. vorige week maandag ochtend vroeg echte weeën gehad anderhalf uur om de 3/5 minuten helaas zwakte het af en hield het op dus dat kan ook
ja dan mag het ook wel een keer komen. elke keer oefen weeen of echte weeeen is ook niet echt lleuk nee. nou succes nog even ik hoop voor je dat het deze week komt
ja je weet niet wat je moet verwachten maar je weet het wel als het begint dat is een instinct zeg maar....dat vndt ik tenminste
oke nou we zullen afwachten. ik ben wat filmpjes gaan kijken op youtube maar dat had ik beter niet kunnen doen hahaha. liefs
ja nu heb je helemaal geen geduld meer he hahahaha...maar echte weeën gaan niet weg dus denk dat het voorweeën waren...