de baby doet me pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

goede avond

ik zat straks op de bank en de baby bewoog zo dat t echt pijn deed , niet tegen de ribben of zo maar midden in de buik !!!!
    ben nu 34 weken en 2 dagen , hebben jullie dit ook zo nu je op t einde loopt??
    opzich weet ik wel dat ie t nog goed maakt daar binnen !

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

tuurlijk kan ie je pijn doen met trappen, dat doet die van mij nu ook al en loop nog niet op het einde.

3. happymama

had t eerder nog nooit zo erg gehad hihi .
    werd er gewoon ff misselijk van .
    miss wil ie er al wel uit !!

4. Sammy1986

Sammy1986 Lid

17 aug 2009
    45
    0
    0
    Gelderland
    Hehe, wen er maar aan! Dat wordt straks nog wel een stukje erger. Als hij echt geen ruimte meer heeft, gaat die nog helemaal uitrekken, en dat kan flink zeer doen!
    Een vrouw bij mij op zwangerschapscursus had zelfs haar rib gebroken door de kleine:$ Maar dat komt geloof ik niet zo heel veel voor hoor;) Maar het is wel mogelijk! Ik heb hier mijn rib ook al gekneusd gehad van deze kleine... ze kunnen erg wild zijn daarbinnen:p

Succes met de rest van de zwangerschap nog!

5. happymama

ppfff nou dan bereid ik me vast voor hahah.
    wist niet dat dit zo zou voellen heb heel de zwangerschap nog bijna nergens last van gehad.
    maar als dit t enige is komt t wel goed denk ik

6. Maia

Maia Niet meer actief

wen er inderdaad maar aan. Ik heb nu het gevoel dat het gewoon niet meer past en elke beweging van het kindje voel ik enorm en het doet me regelmatig erg pijn.

rustig aan doen is de enige tip die ik kan geven helaas...

7. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ook ik heb er last van en ik kan flink verschieten van die schopjes!

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Oja, hier ook regelmatig flinke karatetrappen tegen de ribben aan. Niet echt prettig moet ik zeggen!
    Voelt soms helemaal beurs aan daarbinnen van dat gespartel

9. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik ben 28 weken zwanger en 't kleintje denkt volgens mij dat verbouwen het leukste is wat er bestaat... Hij/zij blijft maar krioelen, wat soms ook gepaard gaat met minder prettige, zelfs pijnlijk bewegingen voor mamma... Dat beloofd wat! :$

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jah hier ook hoor somss dan beweegt ie zo erg dat ik er echt last van heb het enige wat beetje wil werken dan is compleet plat liggen zodat ie meeste ruimte heeft. want als ik trug duw dan komt ie net zo hard weer hahaha. ehct je ziet dan die kont ineens voorbij. en idd dat uitrekken pfff hihi. erg vermoeiend af en toe hoor maar ook wle heel aqpprt dat alles zo beweegt.

11. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik heb vooral veel pijn rond mijn navel als de baby van de ene naar de andere kant beweegt (en de schoppen tegen mijn ribben nl)..

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hihihi! Word nog wel erger hoor!

Vorige week had mijn kleintje besloten dat ze moest wisselen van kant en met heel veel geweld heeft ze d'r rug van links naar rechts gelegd...........'s nachts kwam ze d'r achter dat het toch niet lekker lag en is ze weer terug gedraaid!
    Gelukkig was ik te moe om me er te veel zorgen over te maken........maar de volgende dag had ik een blauwe plek op mn buik staat :D
    Super trots natuurlijk op mijn blauwe plek!!

13. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hahaha dat is weer eens wat anders he trots zijn op je blauwe plekken herken het indd nog goed van mijn andere 2 zwangerschappen hoor succes allemaal ik voel me kleintje ook al goed maar doet nog geen zeer gelukkig hahaha

14. happymama

wow blauwe plekken dat moet wel pijn gedaan hebben , ik heb ze nog niet .
    gister ging t weer behoorlijk te keer had daarna echt buikpijn . gewoone buikpijn dan he geen ongi buikpijn .
    wilde even terug duwen maar slecht plan t schopte 3 x zo hard terug.
    dus wij krijgen miss wel een pitig kind die er later meteen opslaat als t niet bevalt hihihihi

15. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Pff, word hier ook helemaal beurs geschopt.... Moet er wel om lachen, zou dan eigenlijk vergeten wat voor klein hommeltje er straks uitkomt. Soms voelt het als een monster! Haha. Voeten die in m'n zij zeker 5 cm uitsteken (ziet er ook wel een beetje eng uit...), voetjes die m'n ribben proberen te her organiseren.... of gewoon mijn hele buik. Voelt niet prettig nee.... 8)

16. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb gelukkig niet last van uitsteeksels op mijn buik.
    zou natuurlijk wel heel leuk zijn maar ja dat heb ik niet.
    maar twee gekneusde ribben heb ik zeker gehad!
    en soms na een nachtje slapen dan ja hoor heeft ie me weer een gekneusde rib getrapt. hahaha ach ja hoort erbij

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hier al een blauwe plek op mijn heup en bij mijn ribben van dit drukke monstertje.

18. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Ik had met onze eerste na de geboorte echte gekneusde ribben rechts, auw
    deze is iets rustiger maar die ribben blijven erg gevoelig

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Heel herkenbaar! De kleine hier heeft het ook op mijn ribben voorzien en mijn zijkant word soms ook lekker opgerekt ..auwie!

Deel Deze Pagina