Meiden, ik ben even heeeeeeeeeeeeeel erg blij! Morgen gaat mijn zwangerschapsverlof in! Een week eerder dan de planning was maar ik heb het gelukkig met mijn werkgever kunnen regelen dat morgen mijn laatste werkdag is! Werken tot aan de 36 weken zwangerschap is toch iets te enthousiast van mij ingeschat en zou het echt niet nog een week kunnen volhouden... Kan het wel van de daken schreeuwen! EINDELIJK RUST EN MEER SLAAP! (hoop ik.... )
Heerlijk meid! nog 1 dagje volhouden dus... lekker van gaan genieten he! je hebt het verdiend na al die weken!
Oh lekker voor je zeg! ben jaloers! Ik wil het ook proberen vol te houden tot 36 weken...best lang nog eigenlijk! geniet ervan, het weekend zou het mooi weer worden met lekker zonnetje!
Lekker zeg! Geniet ervan.... En geloof me, het is héérlijk! Ik heb zelf nu ook sinds een week verlof en wat een genot zeg
Geniet ervan! Het is echt superheerlijk! Ik heb het nu bijna 6 weken en ik dénk al niet eens meer aan mijn werk en collega's, haha!
ik heb ook reeds verlof sinds deze week....en ik heb 1 tip neem voldoende rust maar ga toch iedere dag een eindje lopen, dat schijnt te helpen voor een minder moeizame bevalling enjoy girl! ooh ja en maak niet alles in 1 dag schoon zoals ik want nu blinkt mijn huis maar verveel ik me dood, ben van ellende maar alle kleertjes en beddegoed en zo nog een keer gaan wassen zodat ik dalijk in ieder geval weer een berg te strijken en op te bergen heb
hahaha, das een goeie tip Ayyildizf! Kheb al wel bedacht wat ik allemaal eens grondig aan zou gaan pakken! Ben nu net thuis van mijn werk dus mijn verlof is OFFICIEEL! Ik ga er heerlijk van genieten, maar heb voor de rest nog niet echt plannen gemaakt. Eerste week zal denk ik voornamelijk bestaan uit veel slapen en uitrusten om weer wat meer energie op te bouwen