Zijn dit zw verschijnselen???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door navlis, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hihi leuk he zit ik je hier wat gek te maken!!! gemeen!!!

2. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ach ik maak mezelf ook al gek hoor hihi maar dat geeft niet hihi het weekend is zo om moet werken het weekend whaha:D

3. Alita

Alita Niet meer actief

gelukkig dan gaat je weekend zo om!!!!

4. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Weer een daagje verder. af en toe last van mijn borsten. gevoelige tepels, gespannen borsten.
    nog geen rode vloed af en toe wel flinke ongi krampen als ik op mijn buik heb gelegen.
    Bij uitrekken last van mijn liezen.
    Vandaag maar testjes halen zodat ik maandagochtend kan gaan testen met ochtendurine

owja ik heb ook al een week last van levendige dromen, en vroeg wakker etc of midden in de nacht wakker worden. Ik heb wel vaker levendige dromen maar nooit zolang achter elkaar. En vroeg wakker of midden in de nacht wakker worden komt ook zelden voor.

5. Alita

Alita Niet meer actief

ooeeeh spannend het klinkt erg goed!!!!!
    wat is jouw`n eigen voorgevoel dan?

6. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben maar dat heb ik al anderhalve week. Dit kwam door de dingen die ik voelde deze maand die ik anders nooit voel. En ik weet als bij mij bruine afscheiding komt dan loopt dat over in ongesteld maar dit keer dus niet. Dat hield op en normale afscheiding bleef over.

ook omdat ik snel geirriteerd ben, kan normaal veeelll meer hebben. Heb deze maand extreem veel haaruitval. Heb altijd een grote pukkel in mijn gezicht en nu zitten ze op mijn onderrug.
    Nu loop ik veel naar de toilet terwijl ik niet overmatig drink.... en ontlasting gaat stuk lastiger heb anders vaak last van diarree.

Dus voor mij veel signalen. Maar goed natuurlijk kan mijn lichaam me voor de gek houden dat houd ik in mijn achterhoofd hoor. Want als ik zwanger ben hebben we mazzel want rond mijn eisprong maar 1 keer sex gehad omdat we er niet zo mee bezig zijn ;). En ja 1 keer kan natuurlijk genoeg zijn. het gaat mij niet aan dat mijn cyclus in 1 keer zo lang word door ontpillen. want dan had ik dit eerder ook moeten hebben neem ik aan...

7. Alita

Alita Niet meer actief

het klinkt ontzettend goed maar inderdaad jezelf beschermen en ook nadenken dat het ontpillen is...
    Het zou dan echt super zijn he!!! En alles gaat zoals het MOET gaan daar ben ik altijd van overtuigd!!

8. Nala22

Nala22 Lid

8 sep 2009
    75
    0
    0
    Hoi dames,

Hier nog een geval van ik-weet-het-ook-niet :p

Ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD, heb al bijna een week lang een ongi gevoel/spierpijn in m'n onderbuik.
    Ben heel erg moe en moet ook vaker naar de wc dan normaal...
    Vannacht werd ik kokhalzend wakker maar heb niet overgegeven,dat heb ik echt nooit :(
    Ik heb vanmorgen getest omdat ik me niet in kon houden en die was nega...
    Dus ik ga nu pas woe. of don. testen, misschien was ik te vroeg.
    Weet niet wanneer mijn eisprong is geweest, dus vandaar.

Ben alleen zo bang dat ik mezelf voor de gek hou!

9. Alita

Alita Niet meer actief

Ooeeeh dat is *** dan he, een negatieve test!! Maar je bent natuurlijk ook veel te vroeg.
    Tja het kan een zwschap zijn , maar ook een komende menstruatie...stom he!!

Waarom weet je niet wanneer je eisprong was dan? Ben je niet ongesteld geweest hiervoor?

10. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Ook spannend allemaal dus haha. Ik heb net 2 kv testen gehaald. Maandag ga ik testen maar denk niet dat ik durf haha. Bang voor teleurstelling of vertrouwen in mijn lichaam en wat ik voel kwijtraken. Jij heel veel succes nala22

11. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Spannend nala! Ik ga ook een woensdag of donderdag testen. Ik heb een woensdag nog getest maar dat is natuurlijk veel te vroeg en dus was ie negatief.
    Ik heb ook vorige week last van krampen en spierpijn gehad. Nu weer nergens last van alleen dat ik naar mijn idee vaker naar de wc moet, ook heb ik veel last van afscheiding (gewoon witte afscheiding).

12. music4life

music4life Niet meer actief

zou te gek zijn zeg!!!!!
    vind het ook zo knap dat vrouwen der eisprong goed voelen

13. Alita

Alita Niet meer actief

succes dames!!!

14. Nala22

Nala22 Lid

8 sep 2009
    75
    0
    0
    @Cindy:
    Ja,dat is echt balen!Maar was idd ook wel ff wat te vroeg.Ben te ongeduldig haha

Ik ben 14-09 voor het laatst ongi geweest, maar ik heb geen eisprong gevoeld. (Weet niet eens of ik het wel kan voelen hoor ;) )
    Dus het kan ook zijn dat ie dan later is geweest en dat ik ook later ongi wordt...

@Sunny:
    Ik snap wat je bedoeld. Jij ook veel succes, ik ga voor je duimen meid!

@Navlis:
    Ook al zo spannend!
    Nou,hopen dat we woe. of don. allebei een posi test hebben ;)

@Danielle:
    Ja,vind ik ook!
    Hoopte ook echt dat ik die van mij zou voelen, maar helaas!

Heb de banners nog niet gezien van jullie,maar hoe lang zijn jullie nu bezig?

15. Alita

Alita Niet meer actief

mmm je kunt het beste toch "klussen" (vindt ik zo`n stom woord) de week na je menstruatie of ben ik dan verkeerd? Daar zou toch ergens je eisprong zijn of niet?
    Ik voel wel mijn eisprong want ik voel spanning bij mij eierstok zeg maar, alleen nooit geweten dat dit de eisrpong was hahaha, tenminste de aankomende eisprong want helemaal weet je het toch niet. Maar nu na de bevalling weet ik het niet, ben pas gestopt met de bv en nu met de pil dus eens kijken of ik het weer ga voelen!!!

16. Nala22

Nala22 Lid

8 sep 2009
    75
    0
    0
    We "klussen" idd wel meer dan genoeg haha (Vindt het ook zo'n raar woord,maar goed :p )
    Ik had,volgens menstruatiekalender.net, mijn eisprong op 1 okt.
    Dus toen even extra ons best gedaan ;)

Zou wel fijn zijn als je hem voelt!
    Hoe snel ben je zwanger geworden van je eerste?

17. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik ben midden november met de pil gestopt maar de strip was nog niet af, 1x ongesteld geweest, maar ook geen eisprong gevoeld en ook niet echt goed gestopt met de pil.
    Tweede ronde was het raak dus best wel snel en ik ben ervan overtuigd dat als ik nu gewoon goed was gestopt het meteen raak was geweest!!

Ja het is een raar gevoel, maar wij deden het toen ook gewoon om de dag!!! Heb er geen geduld voor dus het gezegde "we zien het wel" nee daar heb ik geen geduld voor dus dan deden we het gewoon lekker om de dag is het altijd goed hahahaha

18. Nala22

Nala22 Lid

8 sep 2009
    75
    0
    0
    Dat is wel lekker snel gegaan dan!
    Hopen voor je dat het nu weer zo snel lukt :D

Nee,snap dat je daar geen geduld voor hebt!
    Hier ook ongeveer om de dag, dan moet het genoeg zijn hoor.

19. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik ga vanavond eens overleggen hahaha, want ik ben nu gestopt omdat ik geen bv meer geef en de minipil slikte en eigenlijk een menstruatie wilde afwachten en dan weer de "gewone"pil slikken.
    Ik wil al een tijdje weer een tweede maar mijn vriend wilde nog even wachten maar het kriebelt zooooo erg dus wil eigenlijk niet weer bginnen met de pil... nu maar kijken wat hij ervan vindt!
    Hoop dat hij vanavond zegt "nou we gaan ervoor" ...wish me luck!! Dan kan ik me toevoegen binnenkort hier!!!

20. Nala22

Nala22 Lid

8 sep 2009
    75
    0
    0
    Owhhh,wat spannend dan!!!! :D

Nou meid,heel veel succes!
    En laat me ff weten hoe het is afgelopen,hoop echt dat hij het ook wil!!! :D

Deel Deze Pagina