Even een vraagje over twee dagen mag ik testen maar heb sinds een week al last tijdens de sex! Van de linker kan of rechterkant ! Dit zelfde gevoel ook bij het plassen of poepen en maar dat heb ik al vanaf eisprong! Kan ik idd zwanger zijn of is het iets anders !? Ben best wel bang! Gr. Totaly
Nog niet ongie morgen maar ff testen! Spannend ! Hoop het maar vindt het ook weer heel eng! Klachten zijn nog niet over !😕
Hoi, heb ik ook altijd als een van de eerste symptomen als ik zwanger ben (nu voor de 6e keer waarschijnlijk, ga morgen testen) en ook een veel intenser hoogtepunt, als dat zo is, weet ik het haast al zeker. Nu 3 dagen overtijd en ook behoorlijk misselijk geweest al. Succes!
Ben na me eisprong misselijk en duizelig geweest! Verder soms een rare smaak en soms voel ik een soort spierpijn onderbuik gevoel! Is mijn eerst ronde dus weet me cyclus nog niet echt precies maar volgend menstruatie kalender had ik gister ongie moeten worden dus kan ook nog komen maar vindt die klachten zo vaag zit al 2en halve week met het gevoel dat ik misschien. Wel zwanger ben!? Dus wordt spannend! Hoop voor jou dat je gevoel goed is! Me temp is wel sinds me eisprong heel hoog !