(Groei) schijven in borsten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door onzewonders, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Goedemorgen meiden,

Vanochtend in bed merkte ik dat in mijn linkerborst een harde schijf zit. Rechts is het wat minder.

Nu heb ik 7 jaar geleden een goedaardige tumor gehad in mijn linkerborst, dus ik dacht er meteen weer even aan. Maar dit voelt toch echt anders. Het is veel harder en het zit bijna in de gehele borst (behalve op het stuk waar het weefsel destijds is weggehaald).

Kunnen dit groeischijven zijn in de borsten? Herkennen jullie dat bij een zwangerschap?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    in me 1ste zw-schap heb ik dat wel gehad de rest van me zw-schappen niet

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ok, dank je voor je reactie. Als mijn man thuis is van zijn werk laat ik hem voor de zekerheid nog ff voelen of hij geen knobbel voelt maar een schijf en dan zal het vast allemaal goed zijn!:D

4. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Beetje off topic, maar fbdb, zie ik nu dat je weer zwanger bent??? Gefeliciteerd, ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan deze keer!

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dank je wel meid!! Ja, we zijn inderdaad gezegend met een 3e zwangerschap op rij. Ik ben echt behoorlijk nerveus! Bij ieder krampje enz. schiet je toch weer in de stress.
    Ik heb nu 3x200mg Utrogestan en dat voelt goed moet ik zeggen.

Deze keer komt het gewoon helemaal goed! Daar gaan we voor!!

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hier bijna 8 weken zwanger en idd heb ik ook van die groeischijven soort harde schijven in mijn borsten bij alle 6 de zwangerschappen gehad :) dus je snapt ga natuurlijk hard voor je duimen dat dit bij jou ook zo is

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dank je wel, wat lief!!

Geniet van je zwangerschap!!

Deel Deze Pagina