Zijn dit zwangerschapssymptomen of komt het door de pil?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door trotsemama2401, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    hallo,

3 april heb ik mijn implanon laten verwijderen, dezelfde dag aan de pil begonnen.
    Volgens de gynaecoloog hoefde we geen condoom te gebruiken, dus ook niet gedaan.

Nu heb ik al zeker een week zere borsten, ze voelen enorm zwaar en volgens mijn vriend lijken ze ook groter, moe, plas me een ongeluk, stemmingswisselingen en sinds gister ook wat kramp in mijn onderbuik.

Nu komen er een aantal symptomen ook overheen met de bijwerkingen van de pil. Wat denken jullie, testje wagen?:(

Groetjes....

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt altijd even testen voor de zekerheid, dan heb je misschien meer duidelijkheid. Het kan altijd natuurlijk, kwaaltjes kunnen door meerdere dingen komen

3. Nenapreciosa

8 apr 2013
    97
    0
    0
    Ik zou zeker een testje wagen.. maar kan ook komen door de hormoon verandering..
    Alleen met een test weet je het zeker. Succes :)

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Maar de pil is de 1e maand toch helemaal nog niet veilig?
    Of nu juist wel omdat het gelijk achter de implanon aan ging???

5. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    Volgens de gynaecoloog was ik gelijk beschermd, maar op internet lees ik dat t niet zo is en je zeker de eerste week een condoom moet gebruiken.
    Wij willen nog wel een kindje maar nu kan t nog even niet. Al is t meer dan welkom. Heb nu wel alle symptomen maar te vroeg om te testen. Word helemaal gek van mn lichaam.

Hoop dat t snel rustig word, of dat dit allemaal is met een reden

6. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Toen ik aan de pil ging (pfoe 13 jaar geleden...) zijn mijn borsten van een B naar een D gegroeid in 6 weken tijd! En ook op D gebleven...

Ik weet niet of je eerder de pil hebt geslikt, want dat zou grotere borsten kunnen verklaren...

Voor de rest is het afwachten tot je kunt testen!

Deel Deze Pagina