Hoi meiden Ik voel echt niks nakkes nada! Niks in mijn buik, geen gevoelige borsten, niks! Een positieve test en geen menstruatie zijn de enige tekenen van mijn zwangerschap. En ik vind het maar niks! Ik wil bevestiging. Herkenbaar voor iemand? Liefs Dreamer
Symptomen komen en gaan hoeft totaal niet te betekenen dat iets mis is ofzo. Ps; toen ik ook net zwanger was voelde ik ook niks en was helemaal in stress toen kwam ik in de 8de week en toen begonnen met heftig overgeven tot 22 weken en moe, buikpijn en rugpijn dus zou nu gewoon lekker genieten voordat je opeens alle kwaaltjes krijgt.
Haha ja dat hoeft dan ook weer niet.... Maar bij mijn vorige zeangerschappen voelde ik van alles.... Al was ik toen al wel een week of twee verder toen ik er achter kwam.
Ik had de eerste weken ook geen enkel 'zwanger-symptoom'. Nou ja... een dikke puist op mijn kin , maar buiten die joekel om helemaal niks. Niet moe, niet misselijk, geen gevoelige borsten/buik... Nada. Tot ik in week 7 misselijk werd... Van de een op andere dag, BAM! Tot 16 weken... Geniet er maar van! Ik begrijp dat die kwaaltjes de ultieme bevestiging zijn van de zwangerschap, dat had ik ook... was heel erg gefocust op dat ik iets MOEST voelen... Een eventuele tweede zwangerschap zal ik dus iedere dag dat ik nergens 'last' van heb bejubelen.
Ook hier in een onzekerheid Voelde vorige week wat buikkrampen en steken in me borst Sinds 2 dagen voel ik weer helemaal niets. Dit is onze 1e zwangerschap dus loop alleen maar in onzekerheid. Heb de VK gebeld en die belt me vanmiddag terug
Hey meis mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van!! Een geweldige zwangerschap, kleine buik en met 40w en 1dag bevallen Nu heb ik gister positief getest en heb al 2 weken pijn in me borsten en lijkt wel steeds erger te worden :s echt pijnlijk. Ook sinds gister overal krampen en last van mijn benen Dus elke zwangerschap is duidelijk anders!! Wees blij dat je niks voelt joh dat is zo heerlijk!! Dan heb je geen akelige kwaaltjes wat je aandacht van jouw en je kindje in je buik afhaalt
Oke oke ik zal proberen er het positieve van in te zien haha Ik heb zelfs na een orgasme geen buikpijn watikde vorige keren heel vroeg had! Door de MA ben ik nu echt een bangerik geworden brrrrr......
Voor mijn zwangerschap dacht ik steeds dat ik iets voelde maar het bleek constant loos alarm te zijn toen ik daadwerkelijk overtijd was voelde ik helemaal niets, ik had dus ook helemaal niet het idee dat ik zwanger was. En tot de dag van vandaag heb ik eigenlijk weinig last gehad van zwangerschapsymptomen. Alleen ben ik wat vergeetachtig en ben wat verstrooid met woorden
Ik voel ook niets!Soms denk ik iets in mijn buik te voelen, maar denk daarna weer dat het tussen mijn oren zit Vandaag was MvM hier en de test was toch echt weer positief
Hoi, hier ook weinig symptomen enkel veel last van mijn rug en pijnlijke tepels. Maar ik heb ook enorm de onzekerheid daardoor. Gisteren wou ik nog een nieuwe cb digi kopen dan kon ik zien of hij al 2-3 of 3+ zou geven maar ze waren op. En misschien maar goed ook want uiteindelijk kost het alleen maar geld. Ik verlies geen bloed en als ik vandaag test kan het morgen nog mis gaan dus ja... We moeten gewoon geduld hebben. Groetjes
Dreamer, ssssssst! Geniet er maar van zolang je geen kwaaltjes hebt Ik heb ze pas sinds dit weekend. Ineens super vermoeid, misselijk, pijn in mijn rug... het was er ineens!
Oke joy! Haha. Mn rug was vandaag wel zeurderig en spierpijn in mn liezen! Maar verder nog niks.... Ik ben benieuwd .