Zijn dit zwangerschapssymptomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindietjen, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindietjen

5 okt 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen!

In augustus ben ik gestopt met de pil. We hebben nog twee maand gewacht om er voor te gaan omdat ik van de gynaecoloog de raad had gekregen om 2 maand foliumzuur te nemen. In oktober zijn we er dus voor gegaan. Ik heb gewerkt met ovulatietesten. Op maandag 26/10 was hij al donkerder dan de vorige dagen, dinsdag waren de streepjes gelijk en woensdag toonde de test een streep die veel donkerder was dan de andere. Dus die 3 dagen flink geklust. Nu moet ik volgende week normaal gezien mijn NOD hebben maar ik heb al enkele dagen pijnlijke tepels (heb ik nog nooit gehad), zeurende buikpijn, steken in lies, rugpijn, ik ben misselijk ... Zouden dit zwangerschapssymptomen kunnen zijn? Of gewone symptomen na de eisprong?

Groetjes
    Cindy

2. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    het kunnen zw symptomen zijn, zeker als je hier niet vaker last van hebt!
    succes

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

kan zeker, gevoelige tepels waren mijn allereerste symptoon en later kwamen daar krampen bij, dus wie weet!! :)

4. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ja het kan wel zo zijn maar om echt helemaal zeker te zijn moet je nog ff wachten tot volgende week en dan een testje doen.

Succes!

5. giraf

giraf Niet meer actief

Het zou inderdaad kunnen.
    Ik had ook een dag of 5 voor mijn nod hele zere borsten...
    Weekje wachten, dan kun je testen en weet je het zeker..
    Ik hoop het voor je!

6. milagros

milagros Lid

2 nov 2009
    26
    0
    0
    Nederland
    Hoi Cindy,
    We lopen gelijk.. Heb ook al van die vreemde dingen, vooral pijnlijke borsten en buikkramp!! Ook een dag of 5 na mijn ovulatie wat lichtbruine afscheiding (innesteling??). Ben benieuwd, nog een weekje afwachten....
    Groetjes Mila

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Het zou kunnen, maar je lichaam kan je aardig voor de gek houden. Alleen een test kan zekerheid geven (helaas) dus nog even geduld!

8. cindietjen

5 okt 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk te horen dat ik niet alleen ben :) We zullen dan nog maar even afwachten é ;) Het zou natuurlijk wel snel zijn, al van ronde 1 ...

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het zou kunnen, ik heb gister een test gedaan en zwanger! ik ben misselijk en gespannen bortsen en zere buik.

10. milagros

milagros Lid

2 nov 2009
    26
    0
    0
    Nederland
    Gefeliciteerd elsie22!! Geniet dr maar van!!! Had jij ook al zo vroeg klachten dan?

Ik kan echt niet wachten met testen! Heb die van sensitest besteld (midstream), op 9 nov is mijn NOD, maar ik dank dat ik stiekum op 7 nov ga testen.. Spannend!!! Dit is mijn 5e ronde, ik hoop zo dat het raak is. Vorige maand had ik een vmk (4-5 wk), dus nieuwe ronde nieuwe kansen!!

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nou ik deed een test en ik dacht echt dat ie negatief zou zijn dus test op tafel gelegd en ik ontbijtje gemaakt en nog wat dingetjes gedaan, kijk op de test 2 streepjes!! :D en in de loop van de dag werd ik ook misselijk, buikpijn had ik al een hele week, en heb ook last van me onder rug, en gisteravond na het eten werd ik ineens heel moe

12. milagros

milagros Lid

2 nov 2009
    26
    0
    0
    Nederland
    Wauw, super zeg!! Zeker als je er zo relaxt mee om ging en dan toch zwanger bent!!! Lijkt me heerlijk!

13. cindietjen

5 okt 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waauw proficiat Elsie! :) Hopelijk hebben wij op 8 of 9/11 ook zoveel geluk...

14. karin24

karin24 Lid

23 mrt 2008
    37
    0
    0
    Elsie gefeliciteerd! En Cindy ik duim voor je. T was je 1e ronde zei je? Ik kan trouwens echt niet zo relaxed met testen omgaan, gister 1e NOD en meteen maar getest haha. Niet zwanger maar nog niet ongi. Kan ontpillen zijn maar van mn 1e testte ik niet zwanger maar een week later toch echt wel! Afwachten deze week, ga zaterdag weer testen!

15. cindietjen

5 okt 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Karin

Ik duim voor jou! Hopelijk heb je binnenkort een positieve test in handen!
    Jaja bij mij is het de eerste ronde :) Ik was eigenlijk niet bezig met symptomen, tot ze natuurlijk de kop opstaken... Afwachten zeker?
    Ik heb mijn lichaam eerst 2,5maand laten ontpillen en nu zijn we er dus voor gegaan.

Groetjes

Deel Deze Pagina