Hoi meiden Wij gaan dit jaar voor ons 1e wondertje. Nu gisteren begon mijn dag dat ik tot 2x toe moest overgeven (sorry voor de details) de hele dag was ik behoorlijk beroerd. Had last van misselijkheid bij vlagen, me buik deed pijn en mijn benen prikten heel erg, me hele lichaam was ook warm. Nu vanochtend voel ik mij kiplekker weer, heb nog wel last van misselijkheid bij vlagen. Wie herkent dit ook?
Ik denk ook dat je je dingen kunt in beelden, je bent sinds dit jaar bezig zie ik? Ik dacht eerder veel kwaaltjes te hebben maar soms kan je lichaam je best voor de gek houden! Ontpillen? Griepje?
Hoi dank je voor de reacties. Ik ben inderdaad net een kleine 2 weken van de pil af en een buikgriep had ik ook al in me achterhoofd maar dat had ik weer opzij geschoven daar ik er al tijden geen last meer van gehad heb.
wanneer heb je je laatst menstruatie gehad?? dus niet de laatste maand slikken van de pil? als ik het nu goed begrijp, dan ben je 1 jan gestopt met de pil,?
Klinkt meer als een buik griepje. Houdt er rekening mee dat je lichaam misschien ook tijd nodig heeft om te ''ontpillen''
Kan iemand mij aub helpen. ik snap ten eerste niks van deze site. en weet niet hoe en waar ik een nieuw bericht kan plaatsen. Dit is mijn vraag: ik heb sinds 2 dagen al last van erge steken middenin mijn onderbuik. het zit ongeveer bij mijn schaambeen denk ik. het gekke is dat het net een soort van stroomschokjes zijn en ik krijg het zomaar opeens en dan verkramp ik helemaal. na een paar seconden of paar minuten is het weer weg. het komt zomaar en ik vind het erg vervelend. ik weet niet wat het is, als het goed is ben ik niet zwanger. ook ben ik van de week ongesteld geweest en ben aan de pil. kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen zijn, of moet ik hiervoor toch even naar de dokter?