Even me ei kwijt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miich, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Sinds nov 2011 gestopt met de pil en zijn in feb er volop voor gegaan. In de tussen tijd niks gebeurd. In het begin kon ik er open voor zijn en kon ik geduldig afwachten. De laatste paar maanden is dat steeds minder geworden.

We zijn vanaf de zomer CB ovulatie testen gaan gebruiken helaas geen resultaat en wachten we af. Elke maand weer een terleurstelling en begin ik zwaar te twijfelen.

Ik ben zelf bekend met edometriose en ben hiervoor geopereerd. Mijn vriend is bekend dat een van zijn ballen niet goed was gedaalt en is daarvoor ook op jonge leeftijd aan geopereerd. Nu heeft hij 2 x in het afgelopen half jaar een hele zwolle bal gehad ( waarschijnlijk een torso en is zelf weer terug gedraaid). De uroloog ziet verder geen aanleiding om nu verder te kijken omdat het er nu goed uit ziet. Vandaag hebben wij wel zijn zaad ingeleverd en krijgen we over 2 weken de uitslag.

Ik zelf ben afgelopen donderdag bij de gyn. geweest daar is bloedgeprikt omdat ik in de 3de week zit en moet op de dag van mijn ongi terug komen om weer bloed te laten prikken. 7 maart krijg ik de uitslag en gaan we kijken wat we gaan doen.

Deze maand hebben wij voor het eerst in maanden de ovulatie testen gelaten om er niet zo mee bezig te zijn. Nu merk ik gewoon dat ik toch weer ga hopen en mezelf gek maak. Aan de ene kant begin ik bang te worden dat er misschien toch iets kan zijn.

Heeft er iemand misschien tips zodat ik rustiger word?

2. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik heb geen tips voor je helaas,
    maar las je berichtje en het raakte me.
    wil je heel veel succes wensen en ik duim voor je dat je snel een positieve test mag hebben.

groetjes tines

3. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Hier ook geen tips... Al je graag zwanger wilt worden kun je bijna niet anders dan er mee bezig zijn..

Probeer jezelf een beetje af te leiden. Ga iets doen, de deur uit, even wandelen of rennen of zoek een verslavende serie om te volgen op dvd. Dan kun je weer even vooruit.

Succes en ik duim voor een positieve uitslag op 7 maart.

Groetjes, Danielle

4. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Hee Mich,

Wat vervelend zeg! Snap helemaal dat je er doorheen zit! Bah!
    Je hebt vast ook al getemperatuurd? En heb je ovulatietesten gebruikt de hele maand door? Vast wel!

Groetjes!

5. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Thanks allemaal!

Tempraturen heb ik niet gedaan, heb er ook niet echt verstand van, wel een paar keer over nagedacht, maar omdat de ovulatie test duidelijk aangaf wanneer ik me eisprong zou hebben en ik deze ook vaak voelde heb ik tempraturen gelaten.

En ik heb een regelmatige cyclus en mn eisprong is altijd op de 5de van de maand :)

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    jeetje ik heb zo geen tips voor je. Als je iets graag wilt ben je er op welke manier ook wel mee bezig.

Ik hoop zo dat je snel zwanger mag zijn. Hoop dat de uitslagen goed zijn voor je.

7. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Ja alles altijd zo regelmatig is dan lijkt me tempen ook niet nodig he! Ik hoop dat het wel snel raak is! Tot die tijd..zijn er geen klussen in huis waarop je jezelf kan storten ter afleiding :) succes!

Deel Deze Pagina