ho allemaal even een vraagje ik ben 4 april voor het laast ongi geweest 13 en 21 mei getest negatief nu ben ik al iets meer als een week vreselijk snel boos , geiriteerd en moet veel huilen (om ieder klein dingentje) verder heb ik veel honger , kan een uur in wind eten en toen ik gisteren op mijn knieen ging zitten leek het wel of er een blok op mn maag lag . ik ben ook vreselijk vergeetachtig (sleutels uit deuren halen , auto op slot doen enz) Heb ook op eens trek in haring terwijl ik die nog nooit in mijn leven heb gelusten :-k ik ben heel moe maar kom vreselijk moeilijk in slaap en wordt zomaar 4 x per nacht wakker terwijl ik normaal zo slaap en bijna niet wakker wordt . Ook heb ik veel dorst en veel trek ik melk drink zo maar 1,5 liter op een dag . de 18e heb ik een afspraak bij de gynacoloog omdat mijn testen steeds negatief aan slaan, maar zit er toch aan te denken om eind dze week nog een test te doen wat denken jullie ? of [-(
Toch maar een nog een testje doen zou ik zeggen! Alleen dan heb je zekerheid. De symptomen die je noemt zijn voor mij heel herkenbaar, begin nu ook vergeetachtig te worden en dat slapen is een drama.. Succes! Laat je weten als je hebt getest?
voor mij zijn ze ook heel erg herkenbaar ik lust ook alleen haring waneer ik zwanger ben dus toch nog maar even een testje doen...
ik zou gewoon de gyn afwachten! ik zie dat je al lang overtijd ben! en je lichaam maakt hcg aan bij een zwangerschap! ik zelf heb ook wel een drie maanden niet gevloeid! en niet zwanger zijn! dus het lijkt me sterk! sucses lisette
ik heb ook zon last van nachtelijke eetbuien en onjustige benen in de avond is dat eigenlijk ook een verschijnsel . Gisteren middag begin avond kreeg ik opeens een schoonmaak / opruim woede gelukkig heeft mijn man me gewoon laten gaan
zoals jij het nu zegt dat ik echt wel dat je zwanger bent zeker als je normaal geen haring lust succes verder