Hallo allemaal, Ik heb me ook maar eens geregistreerd op de site nadat ik sommige verhalen heb gelezen. Ik ben in januari gestopt met de pil en heb in februari gewoon op tijd mijn menstruatie gehad. (wel heftiger als voorheen) Dus ik dacht: Hé, dat wordt snel door mijn eigen lichaam overgenomen! Nu moest ik dus afgelopen zondag, uiterlijk maandag, ongesteld worden, maar ben het nog steeds niet. Mijn vriend en ik hebben afgelopen woensdag (avond) een test gedaan, maar deze was negatief! Ik word een beetje gek van onzekerheid, aangezien ik nu nog niet ongesteld ben, maar wel last heb van sommige symptomen, zoals: * uitblijven van ongesteldheid dus * steken in mijn onderbuik * pijn in mijn onderrug * af en toe een weeïg gevoel * gevoelige tepels * vollere borsten Nu las ik ook dat de HCG waarde bij sommigen nog niet sterk genoeg in het urine aanwezig is om positief te testen. Is het dus verstandiger om met ochtendurine te testen, aangezien ik afgelopen woensdagavond heb getest? Morgenochtend of maandagochtend gaan we weer een test doen [-o< ................................... Mocht deze weer negatief zijn, bel ik dinsdag maar eens met de huisarts. Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring? Groetjes wishfull thinking
ik heb niet de zelfde ervaring en ik hoop voor je dat je zwanger bent maar je kan ook aan het ontpillen zijn je bent goed en wel pas met de pil gestopt
Hallo, Helaas, ik ben gisteren (na een week overtijd te zijn) ongesteld geworden. Ben dus gewoon nog aan het ontpillen.... Maar we geven de moed niet op!