zijn dit zwangerschapsverschijnselen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dian 88, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik had een erg onregelmatige cyclus, dus weet niet precies hoever ik overtijd was (en weet nu dus ook niet hoever ik precies zwanegr ben) maar ik heb op de NOD van m'n langste cylcus getest (47 dagen) en 2 dagen ervoor had ik die druppels bloed

2. dvz

dvz Lid

22 okt 2007
    28
    0
    0
    Dat "probleem" heb ik dus ook! Mijn laatste ongi was in de week van 5 feb. Daarvoor met sinterklaas... Dus ook erg onregelmatig... Misschien moet ik 1 deze dagen toch maar eens testen. Heb geen bloed meer gehad. Wel erg gevoelige tepels (die zijn bij mij gewoonlijk ook gevoelig, maar het lijkt nu extra). Ohja, ik heb ook erge krampen. Kan dat ook iets betekenen?

3. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Dames ff een vraag! Weet niet of mijn banner klopt hoor, want ben pas een maand met de pil gestopt. Maar deze morgen was ik zo misselijk en kon ik echt gene een stukje brood eten...dit heb ik echt nooit, want eet er altijd 3 iedere ochtend. Ook had ik als ik bukte en weer omhoog kwam was ik zoooo duizelig, maar ik kan toch nog niks voelen of wel?

4. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @dvz: Ik zou toch een testje wagen als ik jou was! ;)
    ik heb nu ook af en toe ongikrampjes maar ook m'n darmen gaan flink tekeer, dit schijnt er allemaal bij te horen en komt voornamelijk door de hormonen en omdat je lichaam zich klaarmaakt voor de zwangerschap.
    Succes! ;)

@BrendaGill: Ik zelf ben tot nu toe nog niet misselijk geweest, maar vanaf m'n eisprong heb ik hele gevoelige en pijnlijke (.)(.) en wist dat er iets anders was dan normaal voor m'n ongi.
    Het kan dus best wel dat je al iets voelt, helaas zul je nog even moeten met testen :( succes! ;)

5. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Bedankt Daydreamy, ik waxht gewoon rustig af!

6. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Hoi dames,

Ook ik praat even hier mee, als jullie dat goed vinden.
    Heb een cyclus van 28-31 dagen.
    Weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb (gehad), maar had vanaf dag 15 ofzo ook steken in mijn onderbuik (met name onderin) en nu nog af en toe. Voelt ook als een beetje gerommel in de buik. Ook lust ik minder eten dan normaal, maar ben niet misselijk en heb ook geen gevoelige tepels. Heb wel een opgezette buik.
    Moet a.s. vrijdag (28 dagen) of maandag (31 dagen) ongesteld worden.

Diaan: voelden de steken bij jou ook zo?

En de andere meiden:
    Wat denk jullie? Zou dit een teken kunnen zijn?

7. dvz

dvz Lid

22 okt 2007
    28
    0
    0
    Hoi Daydreamy, je had gelijk! Ik heb gisteravond toch maar een test gedaan en die was positief. Ik ben meteen naar de drogist gereden om er nog 1 te halen, want ik kon het niet geloven! Maar die was ook positief. Dus vandaag meteen naar de dokter geweest (ik wist ook niet hoe het nu verder moest) en die vertelde me dat ik 6,5 week zwanger ben! :D We zitten dus een beetje bij elkaar in de buurt!

8. dvz

dvz Lid

22 okt 2007
    28
    0
    0
    Hoi Shanna2, die rommelende buik en minder eetlust had ik ook. Ik ben ook niet misselijk (dat is de 1e symptoon waar je aan denkt), heb wel gevoelige tepels. Ik heb gisteren een positieve test gedaan. Ik zou het gewoon proberen, zit je ook niet in de onzekerheid! Succes! Groetjes

9. regina86

regina86 Lid

27 feb 2008
    15
    0
    1
    Hallo Allemaal

Dinsdag heb ik mijn eisprong gehad gisteren nog een ovulatie test er tegen aan gegooid was nog een licht streepje te zien vandaag weer een test gedaan niet meer vruchtbaar me vriend en ik heb in de vruchtbare periode goed geklust en er ook voor,

Sinds vandaag heb ik pijn een soort spierpijn en mijn rechter lies een raar gevoel in me buik en rommelende darmen, last van de zijkant van me borsten tepels niet extreem gevoellig maar wel meer puntjes erop
    en met vlaagen misselijk niet overgeven

Zou ik zwanger kunnen zijn
    het duurt nog zo lang voor te testen :(
    Liefs regina

10. Dian 88

Dian 88 Lid

8 mrt 2008
    10
    0
    0
    Hoi Shanna 2. Ik voelde inderdaad ook erg mijn onderbuik. Het rommelde als het ware. Het is ook een beetje een gevoel alsof je voor de grote boodschap naar de toilet moet. En ook voelde ik die steken.
    Mijn borsten werden (en zijn nog steeds) gevoelig in de week voordat ik ongesteld zou moeten worden. Ook voelde ik (en nog steeds) een soort van spierpijn in mijn buik. Ik had zelf heel erg het gevoel dat ik zwanger zou zijn en heb dan ook op dag 29 (positief!) getest. Het voelde allemaal anders dan als je ongesteld zou moeten worden. Normaal had ik een cyclus van 26 tot 32 dagen.

Succes he! Enne, laat je even weten als je een test hebt gedaan?Groetjes, Dian

11. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    Hey dames,

Mag ik ook even inbreken? De symptonen die jullie noemen? Ik kan er over mee praten. Krampen, duizeligheid bij te snel op staan, zeer gevoelige borsten en zelfs licht bloedverlies heb ik op het moment last van. Het lijkt erop dat ik ongi moet worden maar dit lichte bloedverlies is af en aan al bezig sinds afgelopen zaterdag en heb ik nog nooit zolang als ik van de pil af ben (augustus 2006) eerder gehad. Meestal is het de eerste dag licht bloedverlies (urine licht rose/ bruin verkleurd) en dag twee echt bingo, jullie snappen wel wat ik bedoel denk ik. Nu sukkelt het dus al vanaf zaterdag. Nu vraag ik mij dus af of dit innestelingsbloedinkjes zijn of mijn lichaam die gewoon op hol geslagen is en dat de ongi gewoon nog komt. Ik heb net een cycli onderzoek gehad en volgens dat schema moet ik woensdag a.s. ongeveer weer ongi worden, dus idd weer even "wachten" tot we meer weten. Of herkent iemand van jullie (liefst iemand die zwanger is of is geweest) dit ook?

Groetjes,
    Gepie

En dames ... sterkte in de strijd!

12. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    Dian, DVZ en Daydreamy van harte nog met jullie zwangerschap. Ik hoop dat de dingen die ik voel ook mogen duiden op een mogelijke zwangerschap en dat ik me bij jullie mag aansluiten.

Mijn eisprong was op 11 maart jl. en sinds halverwege vorige week kreeg ik last van "de verschijnselen". Mijn cyclus zit tussen de 30-36 dagen en zit nu op CD31, dus ?

Voor de andere dames, ik duim met jullie mee!
    Liefs,
    Gepie78

Deel Deze Pagina