Eerste symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Niekske31, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekske31

Niekske31 Lid

18 jan 2008
    5
    0
    0
    Roermond
    Hoi allemaal, ik heb sinds 2 weken ontzettend gevoelige tepels. Ook ben ik erg duizelig en heb ik hele erge last van rommelige darmen, vooral als ik in bed lig. Mijn ontlasting is ook erg hard (sorry als het onsmakelijk klinkt) daar heb ik normaal geen last van. Kan dit een beginnende zwangerschap zijn? Ik ben wel ongesteld geworden, nier zo heel heftig als normaal, maar dat was ik ook toen ik mijn eerste zwangerschap had. Na een 5tal tests bij de dokter bleek ik na 3 weken toch zwanger te zijn.

2. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Nou, als ik naar je banner kijk was je twee weken geleden nog ongesteld. het lijkt me dus niet dat de kwaaltjes van twee weken geleden al bij ee zwangerschap horen. Nog even wachten dus! succes

3. MamaTanja

MamaTanja Lid

29 okt 2007
    30
    0
    0
    hoofddorp
    ik ben alleen erg moe... verder heb ik weining symptonen.. mijn borsten zijn ook wel gevoelig

succes

4. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik heb nu de volgende symptonen...
    - Pijnlijke borsten
    - Duizelig
    - Steken linksonder in mijn buik
    - Heb al 3 dagen geen grote boodschap gedaan...normaal doe ik dat iedere dag!
    - Heel erg koud en het ook niet wamr krijgen

Ik ga er maarn iet vanuit dat ik zwanger ben, maar vind dit toch allemaal wel erg raar.

5. Niekske31

Niekske31 Lid

18 jan 2008
    5
    0
    0
    Roermond
    Ik ben 6 jaar geleden zwanger geweest, en ik ben evengoed ongesteld geworden daarom duurde het ook zo lang dat we erachter kwamen. Mijn borsten worden steeds gevoeliger. Ik weet het niet meer. Ik ga morgen maar een test halen dan heb ik duidelijkheid.

Deel Deze Pagina