Zijn dit zwangerschapsymptomen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by fleur79, Oct 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    Nou ik heb me over laten halen om vanmorgen een test te doen. Volledig in de overtuiging dat ie een streepje zou geven, maar NIET dus?!! Ben d'r helemaal stuk van. Het is een zwnager en kids extra gevoelig en de beschrijving staat dat ie al resultaat kan geven tot 6 dagen voor NOD. Vandaag is dag 24 van de 28, ik verwacht zondag of uiterlijk maandag ongesteld te worden.
    Hoeft nog niets te zeggen natuurlijk, maar komt wel ff binnen.

Nog maar afwachten dus.

2. Maudje

Maudje Actief lid

Nov 2, 2006
    141
    0
    0
    Betties, kan mij voorstellen dat het een klap is...maar het wil niet zeggen dat je niet zwanger bent.
    Ik ben mijn 2 kids 1 dag voor nod getest, dus als ik dat nou ook doe, is het maandag dat ik pas kan testen.
    Het wachten duurt zolang he. Maar betties ik ga nog niet testen omdat ik bang ben mij net zo te gaan voelen als jij. Want dit wil helemaal niks zeggen, dus maak je nog geen zorgen.

3. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    Ja Maudje, je hebt ook gelijk. Wat dat betreft zijn die testen waarmee je extra vroeg kan testen helemaal niet zo fijn. Geduld is het toverwoord...
    Aan de andere kant bij mijn vorige twee zwangerschappen testte ik 4 dagen voor NOD met een doodnormale Hema test licht positief.... Maar ja, elke keer kan anders zijn.
    Ik twijfel nu ook wel aan wat ik voel, maar borsten zijn nog steeds pijnlijk. Nog geen bruin geprut gespot (dat is de laatste maanden elke keer weer vanaf een week van te voren). Dus ja, geduld geduld geduld

4. fleur79

fleur79 Lid

Nov 30, 2007
    75
    0
    0
    Ohhhhhhh ik ben vandaag toch wel weer aan het twijfelen hoor, heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden, de misselijkheid blijft wel....borsten voelen niet gezwollen/pijnlijk, wel moe en niet zo veel vut, heb ik ook als ik ongesteld wordt. Buikpijn en rugpijn.
    Ik vind het echt een emo-rollercoaster hoor

5. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    Pfffffff , nou hier is het wel klaar denk ik. De eerste bruin/rode vegen. Typische koppijn die ik altijd heb als ik ongi wordt...

Ik begrijp mijn lijf echt niet meer. Dit soort gedoe (kwaaltjes) had ik nóóit en de laatste tijd alleen maar, en deze maand wel heeeeel erg. Geeft je elke keer weer hoop. Bovendien was dit ronde 18, ik ben er helemaal klaar mee!
    Morgen heb ik een afspraak met de gyn, ik heb deze maand bloedtesten gedaan. Maar ik verwacht eigenlijk niets van de uitslag. Eisprong etc lijkt me wel in orde, maar waarom ik dan maar niet zwanger wordt??? Het is toch echt 2x eerder binnen 2 maanden gelukt. Wat een frustratie. Nou ik ben benieuwd morgen...

6. fleur79

fleur79 Lid

Nov 30, 2007
    75
    0
    0
    Betties wat vervelend voor je, ik kan me echt voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent, het is soms zo oneerlijk....
    Heel veel sterkte!

7. mrenka1980

Oct 6, 2011
    18
    0
    0
    waddinxveen
    hallo allemaal ik ben nieuw hier en wil graag wat antwoorden op mijn vragen die ik heb.

mijn vriend en ik zijn bezig voor ons eerste kindje dit is de tweede ronde.
    ik heb momenteel zoveel last van witte afscheiding ik voel het zelf soms lopen. net alsof je ongesteld bent.
    ben ook heel erg opvliegerig, en soms beetje misselijk en dan weer zon trek in eten hebben. mijn buik is beetje opgezet en voelt alsof je ongesteld moet worden. kan ik nu zwanger zijn?
    We hebben 4 dagen voor mijn vruchtbare dag geklust en op de vruchtbaarste dag zelf. 15 okt verwacht ik mijn nod. wanneer kan ik gaan testen? wat denken jullie

groetjes marenka

8. mamarianka

Jan 22, 2011
    79
    0
    0
    landmacht, geneeskundig 410 opvang en afvoer compa
    heerlen
    haai meiden.

hier nogsteeds mijn temp hoger dan normaal.
    mn linker borst doet verrekte veel pijn, moe en zwaar zin in eten maar weet niet wat..

zijn dit ook nog steeds verschijnselen?

9. bloem19

bloem19 Actief lid

Nov 3, 2007
    215
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Vandaag is mijn NOD en gelukkig (nog) niks. Even afwachten hoe het morgen gaat en anders maar even een testje er tegenaan.. :) spannend zeg....

Betties, wat ontzettend balen zeg!

10. debbiebissels

Dec 3, 2010
    49
    0
    0
    makelaarskantoor
    Berghem
    Het kan wisselen per zwangerschap maar succes ik duim voor je..
    liefs

11. famsterdam

Feb 8, 2011
    12
    0
    0
    Hoi Marenka, naar wat ik ervan begrepen heb, test je op z'n vroegst op je NOD (15 oktober), om niet teveel testen te verspillen raden ze ook wel 5 dagen later aan. Succes met wachten!

12. mrenka1980

Oct 6, 2011
    18
    0
    0
    waddinxveen
    hoi famsterdam,

ik heb ze gisteren wel in huisg gehaald maar ik ga nog even vol houden met testen.
    ik ga wachten.
    dat opgeblazen gevoel van mijn buik is weg alleen nog veel witte afscheiding. ik denk niet dat ik zwanger ben maar dat zie ik volgende week wel.
    ben wel benieuwd maar denk t niet.

groetjes marenka

Share This Page