4 dagen geleden mijn eisprong gehad. Geklust alsof het voor ons de eerste keer was. vol liefde en zo... Juiste standje. kussen onder me kont haha.. Nja nu sinds 3 dagen last van een opgezette buik, echt krampen (niet zoals met ongi..) en licht misselijk. Ook is mijn buik hard van net boven mijn scheemstreek tot net onder mijn navel.. Wie weet of dit zwangerschapsverschijnselen zijn..? Liefs Denise
precies het zelfde hiero en lees dus mee hier! (zondag was mijn ei volgens de banner en sinds gisterenmiddag/avond last)
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar is wel heel snel om het al te voelen hoor! Ik denk eerder dat je je eisprong voelt, of daar de klachtjes van hebt! Het duurt zo wie zo even voordat je je innesteling hebt gehad, paar dagen geloof ik! Dus dat word nog een tijdje afwachten!
Zelf heb ik vanaf mijn eisprong tot aan mijn ongi, ook last van kwaaltjes. Pijnlijke en opgezette borsten, krampen in mijn onderbuik. 4 dagen na ei is wel wat snel, je eitje nestelt pas na een week in (mits bevrucht natuurlijk). Weet niet of je ook al iets kunt merken als het eitje wel bevrucht is, maar nog niet ingenestteld.
Ik ga er zelf niet vanuit dat dit al zwangerschapsverschijnselen zijn ook omdat dit de eerste ronde is en ik niet weet of ik uberhaubt wel mijn ei al gehad heb natuurlijk (wie zegt dat mijn cyclus weer gelijk ok is?kan ook heel lang duren toch?) vreemd vind ik het wel. Bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal geen duidelijke verschijnselen als bijv misselijkheid ofzo dus ja durf er ook geen tauw aan vast te knopen...
@Done heb je ovulatietesten of temp bijgehouden?Je cyclus kan ook wel in de war zijn.Ik weet nog toen wij pas begonnen(slik al jaren geen pil meer,nu pas ronde 5)Heb ik in het begin ovulatietesten gebruikt,mijn ei was iedere keer verschillend(dan op de 14e dan 12e,laatste keer 9e)echt heel vaag.Mijn cyclus was altijd 28 dagen,nu we voor kindjes bezig zijn is hij van slag!Dan 25 dagen,26,27 wel weinig verschil maar toch..Raar lichaam
Nee geen ovulatie testen gebruikt of temperatuurkaartje ofzo. Dat wil ik pas gaan doen als het echt te lang gaat duren. Ik ben tussentijds en keertje gestopt geweest met de pil vanwege menstruatioes die uit bleven en ik niet zwanger was en toen kwam het ook snel weer goed op gang en bij mijn zoontje was het de eerste ronde hardstikke raak. Die menstruatieproblemen met de pil hebben me best onzeker gemaakt en dat leverd veel stress op dus heb nu goede moed en wil daarom met die testen ook nog even mee wachten.
@Done..lijkt me een goed plan..gewoon de klusperiode iets langer aanhouden,vinden wij niet erg toch!Het is wel een goed teken dat je cyclus toen weer snel op gang kwam.Nu is het even afwachten om te kijken hoelang het gaat duren.Misschien is hij gelijk weer stabiel,dat zou het mooiste zijn toch?Die pil het blijven toch hormonen he!Over 12 dagen weet je het..ben benieuwd..
hier ook! heb ook zondag zeker te weten me ei gehad die avond ook flink geklust haha, ondanks de pijn gewoon gaan klussen! en heb ook last van gruwelijk opgezette buik, vol gevoel, vaker plassen, meer eetlust maar krijg maar kleine hoeveelheden op,veel afscheiding, koppijn. lichte steekjes af en toe
@xxbeebie..mag ik vragen heb jij dan op de 20e dag pas je ei gehad?Wel vervelend al die klachten voor je zeg!Bij mij zijn de klachten nu weer aanzienlijk minder..Dan denk je gelijk loos alarm..
Heey bedankt voor jullie reactie's ik zelf begin steeds meer te twijfelen. ik heb het gevoel van wel maar wil niet teleur worden gesteld. hoe of wat het dan wel is weet ik ook niet. lijkt me sterk dat ik me ei heb gevoeld want dat heb ik nog nooit gevoeld. Ik snap er nog maar vrij weinig van. steken, opgezette buik, snel moe, veel honger hebben weinig eten.. ineens heel veel van die japanse mix eten. vond ik daarvoor ook al wel lekker maar nu echt niet normaal hoeveel... ik denk dat ik het gewoon te graag wil maarja komt van zelf wel toch? (ik haat het wachten! haha)
@Denise wanneer kan je testen dan?Ik heb ook het gevoel van of ik wordt ziek of ben zwanger..Vanochtend nergens last van en nu weer misselijk..Dan wil je het gewoon weten toch?Ik haat wachten ook hoor...
Jammer genoeg pas vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden. was het maar waar dat het eerder zou kunnen haha. ben echt nieuwsgierig. liefs Denise
Nou dat hoop ik niet voor je, dat je 4 dagen na de eisprong al misselijk bent van de hormonen! Want je HCG gaat nog heel erg veel stijgen de komende tijd. Ik begon een paar dagen na NOD misselijk te worden en ben echt enorm ziek geweest en nu nog steeds vrijwel iedere dag misselijk...
Hallo allemaal, ik heb een vraag, ik heb ws afgelopen vrijdag m'n eispronge gehad. Sinds zaterdag heb ik steekjes in m'n onderbuik, moet ik vaker plassen en heb ik een opgeblazen gevoel in m'n onderbuik. Normaal gesproken vloei ik altijd wel wat, maar ook dit is opgehouden sinds zaterdag. Dit klinkt ook vreemd, maar m'n schaamlippen zijn ook groter.... Kan iemand mij vertellen of dit zwangerschapsverschijnselen zijn?
nou heb ook rare dingen zeg even op een rijtje vet haar dorst bloedend tantvlees op gezette buik in de avond wel 10x plassen (of meer) buikkrampen achtbaan gevoel in mij onderbuik net na mijn avond eten een gevoel dat t eruit moest (gelukkig nie gebeurt) niet uit zinnen komen of iets helemaal verkeerd doen. had net ook nog een pendel dat ik op dit moment 3 weken zwanger zou zijn. (banner klopt niet ) VREEMD OF HEBBEN HIER MEER MEIDEN LAST VAN
volgens mij is het echt nog te vroeg om het "zwangerschapskwaaltjes" te noemen. Het duurt zo'n 5-6 dagen voordat het eitje zich innestelt en dan produceerd je lichaam HCG. Ik denk dat je eisprong gevoeld hebt. Toen ik zwanger was kreeg ik pas na 6 weken lichte kwaaltjes. Maar ja, ieder lichaam is anders natuurlijk
het is inderdaad wel erg vroeg, maar het kan wel.. ik had dan ook behoorlijk veel hcg hormoon en kon heel vroeg testen.. ik begon vanaf de 2e week dat ik zwanger was al wat kwaaltjes te krijgen.. toen ik in mijn 6e week was had ik er aardig wat: - voortdurend moeten plassen of gevoel dat je moet plassen - opgezette buik en soms 'hard' gevoel van buik (kwam door darmen) - gespannen (gevoelige) borsten en zeer gevoelige tepels - vaag, zeurend menstruatiegevoel in je buik - ontzettende vermoeidheid, lichamelijk en geestelijk - smaakverandering (lustte graag dingen met minder sterke smaak) - verbeterde reuk (rook op meters afstand of iemand gerookt had) - kouwelijk (vooral mijn handen continu koud) - af en toe dromerig en verstrooid misschien hebben jullie er wat aan.. helaas kan ik niet raden of jullie zwanger zijn, het kan bij elke zwangerschap weer anders voelen en andere kwaaltjes geven.. succes met de test!