Zijn eerste tandje is een boventandje! Wie herkent dat?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loesie1982, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    mijn oudste kreeg met 14 maanden pas haar eerste tandjes en die zaten ook boven.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    HIer kwamen de eerste vier tanden in drie weken tijd en nu ook weer twee tandjes in drie dagen en er zitten nog twee bobbels..

Dochter van vriendin van me (is net zo oud als mijn dochter) die krigjt ze echt één voor één. Dus denk dat het ook verschillend is per kindje..

3. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik roep ook al een tijdje dat Dennis z'n boventandjes eerst gaan doorkomen, daar zit al een week of 2, 3 een scherpe rand waar je als 't ware de tandjes al kunt voelen. Beneden voel ik ook wel iets, en je ziet de tandjes aan de voorkant al doorschijnen maar er zit niet zo'n scherpe rand. Ben beniewd, het kan dus wel, ik dacht al dat ie weer afwijkend gedrag vertoonde of zo, haha! :D

4. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    leuk om te horen dat mn dochter niet de enigste is waarbij eerst boven een tand kwam. Met 11mnd 1e tandje. Pas na 3boven tanden kwam er een tand onder door. Nu heeft de 4boven 4 onder en 4kiezen( 2boven 2onder)

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Errug grappig om te lezen dit!

Was laatst een beetje aan het speuren over tandjes en daar stond echt stellig in: rond 8,5 maand krijgen ze de eerste tandjes onderin...

Snap dat nooit he...dat is toch bij iedereen anders?!?!
    Maar leuk om te lezen dat het zo verschillend is!

Liefs

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    LOESIIIEEE!:D Hahaha.
    Lisa heeft een heerlijk konijnen bekkie:p hahaha. Lijkt dus net een knijntje. Erg schattig om te zien...

Enne ik denk dat als hij weer jengelig is en spuitluiers heeft er wel een tandje zit te werken weer...
    Lisa haar hoektanden proberen ook door te komen.. Ze had 1,5 week geleden ook echte spuitluiers maar nu niet meer.. Ze zijn nu wel bijna door als het goed is..

Maar als Siem er last van heeft in de nachten.. geef je hem dan iets tegen de pijn? of slaapt hij fijn door?:)

Deel Deze Pagina