Vreemde menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aaricia, 26 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aaricia

    Aaricia Lid

    9 mei 2019
    41
    12
    8
    Vrouw
    Hey!

    18/4 nam ik m'n laatste pil en 22/4 had ik ontrekkingsbloeding.
    Rond 10/5 had ik mijn ovulatie en keurig 14 dagen later (25/5) heb ik mijn maandstonden. 1e ronde niet geslaagd dus.

    Het is dan ook mijn eerste 'echte' menstruatie na de pil. Echter is deze niet zoals ik mij herinnerde van voor de pil.

    Ik 'voelde' hem niet aankomen en het bloed die ik verlies is heel erg donker. Het is wel veel. Maar ik heb dus geen krampen, wat ik heel raar vind... Dit was ooit de reden dat ik aan de pil ging en zelfs met de pil had ik nog veel last. En nu hoogstens een klein beetje drukkende pijn in de schaamlippen.. Ergens heb ik ook gelezen dat donker, bijna zwart bloed 'oud' bloed is.

    Heeft iemand ervaring met dit soort menstruatie? Is het dan wel een echte menstruatie? Moet ik me zorgen maken..?ivm vruchtbaarheid enzo?
     
  2. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Logisch dat jouw lichaam nog moet ontpillen, zou me niet teveel zorgen maken. Ik weet niet hoelang je de pil hebt geslikt? Je lijf verandert gewoon, en dus ook de hevigheid van je menstruatie, ook dit kan per cyclus weer verschillen. Soms heb ik megaveel kramp, soms amper. Soms veel bloedverlies, soms helemaal niet (maar toch echt ongesteld).
     

Deel Deze Pagina