Weten jullie dat misschien? Krijg je je geld terug als je iets terug brengt naar de winkel dat niet past? Ik had per ongeluk een broek meegenomen die ik niet pas en de juiste broek terug gelegd (blond) toen ik terug ging was nou net die laatste broek die ik paste al verkocht en zouden ze een week later deze weer binnen krijgen. Nu is het nog steeds niet binnen maar ik zit met de 14 dagen termijn. Ik wil eigenlijk zo de broek terug brengen en mijn geld terug. Hebben jullie daar ervaringen mee of krijg je een tegoedbon?
Hier bij ons in de stad kreeg ik een keer mijn geld terug. Ik zou gewoon even het filiaal bellen en het ze vragen. Het beleid staat toch al vast.
Hij gaat hier pas om 10 uur open en dan wil ik eigenlijk al in de stad zijn ivm met het slaapje van mijn jongste dus vandaar dat ik het hier even vraag
Wat staat er op de bon? Volgens mij mogen afgeprijsde artikelen niet worden geruild bij de esprit. Bij de lopende collectie krijg je gewoon geld terug.
Daar staat alleen op ruilen binnen 14 dagen en afgeprijste artikelen mogen niet worden geruild. Het gaat om een broek die niet afgeprijst was (even 60 euro armer door mijn stomme actie als ik geen geld terug krijg...)
Als het goed is krijg je gewoon je geld terug, maar mocht het zo zijn dat je een tegoedbon krijgt, dan zou ik vragen of ze je kunnen bellen wanneer de broek in de juiste maat binnen is. Op die manier hoef je niet steeds in de winkel te kijken.