We (nou ja kan ik beter jullie zeggen) kletsen wel heel veel hoor , kom ik een keer kijken is ons topic al weer dicht gegooid. Maar het nieuwe heb ik al weer gevonden hoor. Heb iets bij gelezen: Bebek: nog niet veel wijzer geworden bij de gyn, behalve dat het wegennet en de route van binnen er nog goed bij ligt Ladouche: is weer terug, en hoopt binnenkort aan poging 3 van de IVF te beginnen. Giegel: is zwanger, gefeliciteerd hoor Natas en Limmeke zijn nog steeds zwanger en we duimen dat alles goed blijft gaan 8) rest al weer vergeten, sorry.... ik ga zo lekker slapen, nog even kort bankhangen en dan tukkie tukkie. Tot laters
Dit is al de tweede dag op rij dat ik belachelijk vroeg wakker ben Ik lag nu al vanaf 3 uur klaarwakker op bed en kan niet meer in slaap komen. We hebben vandaag gehoort dat volgende week de rechtzaak voorkomt en dat ik met dochter aanwezig moet zijn. Ik vind het nu al spannend
Volgens mij heb ik de meeste een berichtje gestuurd... Ennieweej. Ik heb heel stiekum vanmorgen een test gedaan. Omo natuurlijk, 4-5 dagen voor NOD. Nou ja, ik moet ook geduld hebben. Maar het leek me wel leuk om te weten of we straks met zijn drieën in zouden checken
jij test gewoon posi als je terugkomt lies gieg: als jij nou gewoon hier belachelijk vroeg wakker komt zijn, dan kan ik wat langer slapen terwijl jij de bammetjes voor ML maakt dochterlief is ziek.. al vanaf gisteren veel huilen.. alles zit verstopt bij de kleine meid.. straks even neusspray etc halen.. hoevaak en hoelang mag ik haar paramol geven? (120 mg)
Er moet minstens 4 uur tussen de laatste en de eerstvolgende paracetamol zitten en je mag het vijf dagen geven. Anders wordt geadviseerd naar de huisarts te gaan, als de klachten dan nog niet over zijn.
Goedemorgen allemaal, ben ik ook weer even. Ben jullie niet vergeten, maar heb een beetje een (voor mij te) druk programma de laatste dagen. JFT, moeilijke dagen achter de rug las ik, dikke knuf en sterkte met je paps. Suus, die onzekerheid die eerste weken kan slopend zijn. De tijd kruipt, het is moeilijk om vertrouwen te hebben en krijgen, maar naarmate de zwangerschap vordert gaat dat echt komen meid! Gieg, geweldig om jou met een zwangerschapsbanner hier te zien en ook voor jou een dikke knuf. Jullie gaan spannende tijden tegemoet. Niet alleen vanwege de zwangerschap, maar ook vanwege de aanstaande rechtzaak. Ik duim dat het vonnis van de rechter in jullie voordeel zal vallen. Natas, het laatste BV moment gehad met Danique. Heerlijk dat je zo bewust afscheid hebt kunnen nemen van deze periode. Zal best nog wel even wennen zijn, maar ik heb alle bewondering voor je meid. 19 maanden BV geven is een hele prestatie. Nu kun je je richten op het beebje in je buik. Ook voor jou zal het niet makkelijk zijn om vertrouwen in deze zwangerschap te krijgen, maar je weet het meid, de duimen draaien ook voor jou overuren! Marnat, ik kan me je dubbele gevoel voorstellen. Aan de pil om een kindje proberen te krijgen. Sterkte met alles wat komen gaat. Nicole, flink in de lappenmand las ik. Gelukkig ben je goed onder controle. Hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je niet met uitdrogingsverschijnselen opgenomen hoeft te worden. Limmeke, een goede echo en mooi op termijn. Geweldig meid! Gefeliciteerd. Bebek, gelukkig geen bijzonderheden gevonden zo op het eerste gezicht. Alles zat op de plek waar het hoorde te zitten. Kan me wel voorstellen dat je liever had gehoord dat ze meteen al een en ander zou opstarten in plaats van dat hij vond dat je een paar maandjes te vroeg was. BB had spotting en heeft om de steen gevraagd. Hoop dat het loos alarm is. Sorrie, verder even niks onthouden. Maandag ben ik bij de diëtiste geweest en zij heeft nog even mijn eetpatroon met me doorgenomen omdat ik toch nog steeds (heel langzaam) blijf afvallen ondanks dat ik inmiddels al meer eet dan door haar geadviseerd. M'n eetpatroon is goed, moet nog wel wat meerderen qua calorieën en kan dat op een relatief eenvoudige manier doen door (jakkiebah) weer boter op m'n knäckebröt te doen. Aangezien ik al meer dan 30 jaar bijna nooit meer boter op m'n brood smeer is dat echt even wennen. Ik vind het echt smerig. Maar goed, wie weet kan ik dat met die vetten nog op een andere manier oplossen. Bv. zelf sladressing met olie maken, dan kom ik op een andere manier aan m'n vetten. Verder gisteren de eerste ouderavond gehad op school. Ze gaat welliswaar pas sinds ruim 2 weken naar school, maar ik vond het toch wel even prettig om even rustig met de juffen van Alyssa te praten. Het is fijn om te horen dat ze zich zo makkelijk heeft aangepast aan het schoolleventje, dat ze het er erg naar haar zin heeft (had ik al wel gemerkt) en dat ze verder tevreden zijn over haar . Ik vond het op de een of andere manier best wel stoer, m'n eerste ouderavond. Maar het drukt je wel weer met de neus op de feiten. Tijd vliegt. Ik blijf erbij dat ze ergens een paar jaar heeft overgeslagen. Haha. Yelina heeft maandag voor het eerst niet gehuild toen ik haar bij het KDV bracht. Wat is dat dan fijn wegbrengen zeg. Heerlijk. Ze doet het er erg goed. Leuk. En mezelf, ben een erg beetje moe door al het heen en weer gefiets naar en van school, werken aan m'n tokootje, boodschappen doen, etc. maar vooral doordat ik de laatste dagen toch weer te laat naar bed ben gegaan, daar moet ik voor mezelf wat meer discipline in zien te brengen, anders gaat het met de energie weer helemaal de verkeerde kant op. Zo, toch nog weer een heel verhaal geworden. Ik ga Yelina en mezelf maar eens even vertrekgereed maken om vanochtend even lekker te kunnen poedelen in het zwembad. Meiden, geniet van de prachtige dagen die ons beloofd zijn de komende dagen. Tot later!
Ook het nieuwe draadje weer gevonden. Ja he Dombo het gaat zo hard, vandaag mijn dochter alweer 16, herrinner me nog als de dag van gisteren hoe de bevalling was en dat ik haar in mijn armen kreeg.
Gefeliciteerd met je dochter Koffie! En tja Dombo..het gaat hard he..mijn oudste zoon is al volwassen! (naaah..in jaren dan..)
dankje wel dombo. we hopen dat deze poging wat moois op levert anders is het over en uit. komt wel dichterbij dat het niet gaat lukken. er zijn nu twee 35 topic open he. ik had er ook al een open gemaakt.
Marnat, anders moet je even aan een moderator vragen of ze dat andere topic willen sluiten? Om verwarring te voorkomen? Deze is nu bij iedereen bekend (ik heb pb's verstuurd). Dus gewoon even vragen of dat andere topic gesloten kan worden.
@ Marnat: Niets moet hoor...sorry. Maar ik dacht dat omdat iedereen deze volgens mij al heeft gevonden twee 35+ topics voor verwarring zorgt?