ik heb dat ook wel eens gehoord ja dat het vruchtje pas laat in kan nestelen en dat het rondblijft zwemmen. daarom snap ik soms ook niet dat mensen zeggen dat je pas hcg krijgt na innesteling. maar zal best kloppen hoor, heb me daar nog niet in verdiept. als je pas over 4 dagen weer test zitten we zometeen gelijk hahahahah. ik kan maandag testen, zou wel leuk zijn he samen zwanger, maar ja ik droom nog maar effe door. hahahahah groetjes peggy
Ja he, Peg zou leuk zijn, maar ik ga er van uit dat ik ongesteld word. En Ramona, ik zag idd vrij lichte testen, maar dat hoeft in jouw geval niets te betekenen. In mijn geval helaas wel. Veel succes bij de vk en laat je weten hoe het is gegaan? Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik wacht wel weer af.
Irisje, Ik hou je in de gaten....je weet het nooit de wonder(tjes) zijn de wereld nog niet uit! Meestal gaan ze aan mijn deur voorbij, maar misschien heb jij meer geluk in deze Duim voor je! Mirre
nog geen duidelijkheid bij de vk helaas... komende woensdag mag ik terug komen voor een inwendige echo...de vk zei ook dat de lichte test niks te betekenen had maar mijn gevoel zegt anders hoop dat jij wel snel een mooie posi test in de handen hebt deze x groetjes van Ramona
@ Ramona: Oei, gevoel, daar weet ik alles van. Keep up the good mood. Straks krijg je vast een mooie echo te zien. Thanx, Mir!
hoi Irisje! Ik heb na de nod positief getest, voor de nod uberhaupt niet getest. Ik dacht dat jij trouwens gebanned was van het forum? Zal voor je duimen! xxx
He Irisje, Spannend joh....Wie weet is et toch wel raak, ik hoop het van harte voor je. Ik zit op het wachtbankje, maar denk wel dat de er weer aankomen. XXX Daffie