Verstandskies :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Juf1985, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Dan heb je eindelijk een redelijke goede nacht kunnen maken, omdat de kleine man redelijk goed slaapt. Kan je niet slapen omdat je flinke hoofdpijn hebt en pijn bij het slikken en kiespijn bij je verstandskies hebt.

Aangezien ik borstvoeding geef, heb ik paracetamol genomen, maar als het kon dan had ik liever ibuprofen genomen:(.

Over een half uur kan ik de tandarts bellen, ik hoop dat ze plek hebben vandaag. 3 jaar terug heb ik twee verstandskiezen moeten laten trekken en het viel mij alles mee. Maar toch weer voel ik die spanning van als het maar goed gaat... Wat zijn jullie ervaringen?

2. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb mijn verstandskiezen laten snijden in het ziekenhuis...dat moest want mijn kiezen groeiden naar de zijkant.
    100% mee gevallen...lang leve de verdoving ;)

3. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hier vanochtend gebeld voor een kies, die er over 2 weken uit moet, met ook een onsteking eronder... ik mag straks...

4. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

@French, ik denk ook dat de angst groter is dan dat het daadwerkelijk pijn doet, want je bent best goed verdoofd. Toch vind ik het weer erg spannend. Aan de andere kant nu doet het ook goed zeer en weet ik niet wanneer het overgaat. Bij de vorige keer had ik er 2 dagen last van en daarna nergens meer last van. Daar hoop ik weer op.

@caithy, jij ook succes! Ik mag over een uur...( half 12)

Deel Deze Pagina