nou dit ook gelijk maar gevraagt, beter niet kunnen doen denk ik hahah, Zijn reactie: Nou schat ik vind niks minder mooi aan je, want ik ben perfect dus jij bent ook perfect, jaja Nou hij heeft in iedere geval genoeg zelf vertrouwen hahahha Hij zei ook nog denk dat jij meer dingen minder aan jezelf vind dan ikke
Ik krijg net per sms antwoord: geen idee, zelfs je naam is mooi. Ach, niet origineel maar wel lief toch?
Ik vroeg t net ook aan m. Hij moest lang maar dan ook heel lang nadenken.. Hij zegt t enige wat ik minder 'mooi' aan jou vind is nu je opvliegende karakter sinds je zwangerschap. Voor de rest vind ie alles nog redelijk aantrekkelijk Oja en ik moest van m zeggen dat ie t ook niet zo 'mooi' vind dat ie minder sex krijgt nu Nou ja zeg.... Mannen!
mijn man zegt: zit je weer lekker op je forum! HAHAHA hij zegt dat ie alles aan mij mooi vindt, alleen kan ik soms wat opvliegerig zijn.. als ik strax zwanger ben is dat misschien helemaal erg... :S nou ja we zien wel
jeetje wat een lieve mannen hebben sommige hier als ik het vraag krijg ik een hele waslijst ( en niet arrogant maar zo lelijk ben ik niet) maar zieken vind hij het leukste in onze relatie. maar het niet mooiste vind hij denk mijn buik. die is ook niet meer mooi na de zwangerschap maar ach de reden dat mijn buik zo is geworden is toch de beste reden die er is.
Mijn vriendje gruwelt van mijn voeten... maar gelukkig vindt hij alle voeten jakkie-bah! Voor de rest vindt hij alles mooi aan mij zegt hij.... (jaaaaaaaaaaaajah!)
Ook dit vroeg ik even via sms.... Het feit dat ik vaak veel te veel rekening houd met een ander, en mezelf daarbij vaak opzij zet....
M vriend zeg dat hij me wissellende niet leuk vind, aangezien ik een weegschaal ben heeft hij ook gelijk. Ene moment wil ik dat en het andere moment wil ik heel wat anders.