Zijn er dan ook dingen die hij NIET mooi vindt?

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 12 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Als ik het zou vragen dan zou hij uiteindelijk zeggen mn tanden, die staan van onder ook scheef :(

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou dit ook gelijk maar gevraagt, beter niet kunnen doen denk ik hahah,
    Zijn reactie: Nou schat ik vind niks minder mooi aan je, want ik ben perfect dus jij bent ook perfect, :confused: jaja
    Nou hij heeft in iedere geval genoeg zelf vertrouwen hahahha

Hij zei ook nog denk dat jij meer dingen minder aan jezelf vind dan ikke :confused:

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik krijg net per sms antwoord: geen idee, zelfs je naam is mooi.

Ach, niet origineel maar wel lief toch?

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik vroeg t net ook aan m. Hij moest lang maar dan ook heel lang nadenken.. Hij zegt t enige wat ik minder 'mooi' aan jou vind is nu je opvliegende karakter sinds je zwangerschap. Voor de rest vind ie alles nog redelijk aantrekkelijk ;) Oja en ik moest van m zeggen dat ie t ook niet zo 'mooi' vind dat ie minder sex krijgt nu :oops: :confused: Nou ja zeg.... Mannen!

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hij vindt mijn tenen te lang (letterlijk... ;) ), ach, vind ik zelf ook..

Groetjes, Anakin.

6. tanja8

tanja8 Niet meer actief

mijn man zegt: zit je weer lekker op je forum! HAHAHA hij zegt dat ie alles aan mij mooi vindt, alleen kan ik soms wat opvliegerig zijn.. als ik strax zwanger ben is dat misschien helemaal erg... :S nou ja we zien wel:)

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mijn wisselvallige humeur bij vlagen...
    En uiterlijk gezien was ie blij met me.

8. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    jeetje wat een lieve mannen hebben sommige hier als ik het vraag krijg ik een hele waslijst ( en niet arrogant maar zo lelijk ben ik niet) maar zieken vind hij het leukste in onze relatie. maar het niet mooiste vind hij denk mijn buik. die is ook niet meer mooi na de zwangerschap maar ach de reden dat mijn buik zo is geworden is toch de beste reden die er is.

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Mijn vriendje gruwelt van mijn voeten... maar gelukkig vindt hij alle voeten jakkie-bah! :) :) :)
    Voor de rest vindt hij alles mooi aan mij zegt hij.... :rolleyes: (jaaaaaaaaaaaajah!) :)

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ook dit vroeg ik even via sms.... ;)

Het feit dat ik vaak veel te veel rekening houd met een ander, en mezelf daarbij vaak opzij zet....

11. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    M vriend zeg dat hij me wissellende niet leuk vind, aangezien ik een weegschaal ben heeft hij ook gelijk. Ene moment wil ik dat en het andere moment wil ik heel wat anders.

Deel Deze Pagina