Hakken zijn mooi als je er goed op kunt lopen, ongeacht figuur! Goede schoenen zijn wel datgene wat vaak het verschil maakt, op van die " no stress" schoenen kan ik veel langer lopen!
Ik heb maat 48/50 en kan absoluut niet op hoge hakken lopen, geloof niet dat mijn enkels dat overleven Ik heb gisteren een paar schoentjes gekocht met een lage (brede) hak, die lopen wel goed (sleehakken kan ik ook niet op lopen)
Ik heb er serieus nooit aan gedacht dat dikke vrouwen niet op hakken zouden kunnen lopen. Ik vind een hakje gewoon mooi staan bij dikkere vrouwen.
Ik heb maat 48 en loop gewoon op hakken, met mooi weer loop ik veel op mijn sleehak. Vind het vaak lekkerder lopen dan platte schoenen. En het oogt slanker ( vind ik )
Hier lukken alles behalve die killer heels, maar het allerfijnst loop ik op een sleehak. Naar mijn idee gaat het niet om gewicht maar om balans en evenwicht.
Ik had maat 52 en woog 140 kilo en droeg wel hakken maar niet de hele dag. nu maat 50 en 128 kilo en kan nu idd de hele dag op hakken lopen. Hopelijk na nog meer kilo's kwijt nog langer.
Hahah, nee joh, dan ben je niet lomp en onflatteus, dan is het gewoon gezondheidshalve niet te doen! In dat geval, mooie elegante schoenen kopen, eventueel met een plat hakje en lukt dat niet: so be it. By the way: respect dat je bij die *naar persoon* bent weg gegaan!
Voor een bruiloft of een feestje doe ik altijd een hakje aan. Niet ál te hoog, maar toch wel een feestelijke schoen met hak. Maar omdat ik moeilijke voeten heb en omwille van jouw redenen, neem ik ook altijd een paar makkelijke schoenen mee zonder hak die ik dan tijdens het avondfeest kan aantrekken wanneer iedereen je al gezien heeft met de (hoge) hakken. Edit: Maar ik zou wel net als jij voor een goedkope versie kiezen, ga echt geen geld uitgeven aan feestschoenen die ik niet veel ga gebruiken.
Ik geloof dat maar 42/44 de gemiddelde maat is voor NL vrouwen,ikzelf heb nu 44 soms 46 dus dat ligt echt niet aan je postuur. Ik kom van maat 56 vandaan,tja dan heb je wel druk op je voeten hoor en ook niet echt een gewicht waarmee je goed in balans kan blijven haha!