Zijn er dikke vrouwen die op hakken lopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hakken zijn mooi als je er goed op kunt lopen, ongeacht figuur! Goede schoenen zijn wel datgene wat vaak het verschil maakt, op van die " no stress" schoenen kan ik veel langer lopen!

2. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Ik heb maat 48/50 en kan absoluut niet op hoge hakken lopen, geloof niet dat mijn enkels dat overleven :p
    Ik heb gisteren een paar schoentjes gekocht met een lage (brede) hak, die lopen wel goed :) (sleehakken kan ik ook niet op lopen)

3. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik heb er serieus nooit aan gedacht dat dikke vrouwen niet op hakken zouden kunnen lopen. Ik vind een hakje gewoon mooi staan bij dikkere vrouwen.

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb maat 48 en loop gewoon op hakken, met mooi weer loop ik veel op mijn sleehak. Vind het vaak lekkerder lopen dan platte schoenen. En het oogt slanker ( vind ik )

5. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Hier lukken alles behalve die killer heels, maar het allerfijnst loop ik op een sleehak.
    Naar mijn idee gaat het niet om gewicht maar om balans en evenwicht. ;)

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik had maat 52 en woog 140 kilo en droeg wel hakken maar niet de hele dag.
    nu maat 50 en 128 kilo en kan nu idd de hele dag op hakken lopen.
    Hopelijk na nog meer kilo's kwijt nog langer.

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hahah, nee joh, dan ben je niet lomp en onflatteus, dan is het gewoon gezondheidshalve niet te doen! In dat geval, mooie elegante schoenen kopen, eventueel met een plat hakje en lukt dat niet: so be it.:D
    By the way: respect dat je bij die *naar persoon* bent weg gegaan!

8. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik ben dik en draag gewoon hakken hoor :)

9. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik vind het ook best een nare titel: "Zijn er dikke vrouwen die op hakken lopen" ;)

10. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Voor een bruiloft of een feestje doe ik altijd een hakje aan. Niet ál te hoog, maar toch wel een feestelijke schoen met hak. Maar omdat ik moeilijke voeten heb en omwille van jouw redenen, neem ik ook altijd een paar makkelijke schoenen mee zonder hak die ik dan tijdens het avondfeest kan aantrekken wanneer iedereen je al gezien heeft met de (hoge) hakken.

Edit: Maar ik zou wel net als jij voor een goedkope versie kiezen, ga echt geen geld uitgeven aan feestschoenen die ik niet veel ga gebruiken.

11. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik geloof dat maar 42/44 de gemiddelde maat is voor NL vrouwen,ikzelf heb nu 44 soms 46 dus dat ligt echt niet aan je postuur. Ik kom van maat 56 vandaan,tja dan heb je wel druk op je voeten hoor en ook niet echt een gewicht waarmee je goed in balans kan blijven haha!

Deel Deze Pagina