Aaah, wc doe ik graag helemaal alleen, vind ik gewoon fijner. En ik zou het ook echt niet waarderen als ik lekker in bad lig en hij ernaast gaat zitten poepen... Tampons ed doe ik ook fijn alleen.
Tot gisteren kon ik niks bedenken. Tot ik met m'n zwangere buik besloot m'n bikini lijn te scheren en er een compleet bloedbad van maakte, dus danig dat hij een kwartier lang op z'n knieën voor me met een washandje het bloeden probeerde te stoppen. Tja, toen was er wel sprake van schaamte.
Ik hou niet van poep, dus ik hoef m'n vriend niet te zien poepen. Hij mij ook niet. Dus waarom ik dat moet delen met hem omdat hij mijn partner is? Ik versta toch iets anders onder het "ik zal bij je blijven in goede dagen en slechte dagen, in voorspoed en in tegenspoed"
Plassen vind ik niet zo'n probleem, maar de rest van wat ik voor activiteiten heb in de latrine, hoef ik niet te delen... Verder heb ik geen schaamte voor mijn man.
Alles met elkaar delen is geen must. Maar dingen kost wat kost verbergen vind ik echt overbodig.. en raar. tuurlijk ga ik niet per se poepen als hij toevallig in de badkamer aan het scheren is bijv, maar ga het niet kost wat kost mijn poep ophouden. We zullen wel een bizarre relatie hebben dan
Poepen in zijn bijzijn. Maar dat kan ik ook niet als ik 1 van de kinderen hoor huilen. Tampon verwisselen doe ik ook niet in zijn bijzijn.
Poepen, maandverband/tampon verschonen en scheren van m'n bikinilijn. Verder maakt het mij niks uit! Hoewel; heb hem al wel vriendelijk verzocht tijdens de bevalling lekker bij het hoofdeind in de buurt te blijven zodat hij geen trauma oploopt :')
Delen hoeft niet, maar het gaat erom waar je je voor schaamt of waarvan je echt niet wil dat je partner het ziet. Ik heb nergens moeite mee, betekent niet dat mijn man altijd bij me op de wc zit als ik aan het poepen ben . Maar heb gerust de wc deur open, die mijn man dan vaak dicht doet
Zelfs met mijn miskraam heb ik mijn man niet geroepen omdat ik me schaamde haha en allemaal moest poepen en toen het kindje eruit kwam heb ik echt gegild van de pijn en schrik maar ik wou hem er niet bij hebben. Hij sliep gelukkig ook. Toen ik hem net leerde kennen moest ik bij mijn ouders poepen omdat ik niet kon toen ie het eerste weekeind bij me was.
Nou ik schaam me echt niet voor mijn man hoor. Hij heeft ook geen instructies gekregen waar hij moest staan bij de bevalling. Dat interesseerde me echt niet. Na een bevalling had ik veel bloed verloren. Toen heeft hij mij op de wc moeten helpen, omdat ik al een keer flauw gevallen was. Geen problemen mee. Maar verder gaat hier gewoon de wc deur op slot. Ik hoef er niemand bij te hebben als ik daar bezig ben.
Poepen, tampon verwisselen doe ik alleen. Achter slot en grendel inmiddels, want mijn zoon vind het reuze interessant allemaal. Scheren doe ik ook het liefst alleen. Niet uit schaamte, maar omdat ik dat gewoon fijner vind. Ik hoef mijn man ook echt niet te zien poepen. Voor de rest maakt het me allemaal niet uit
Het is niet eens schaamte, ik vind t gewoon echt goor als ik hem zou zien plassen of poepen, of hij mij. En gatver, ik ga echt geen tampon verwisselen waar hij bij is. We hebben speciaal met ons nieuwbouwhuis gezorgd dat de wc boven niet in de badkamer zit, maar apart. Tijdens de bevalling heeft ie gewoon alles gezien hoor, geen schaamte in dat opzicht.
Hahah leuke topic dit. Poepen is en nono en bovenlip epileren mag hij ablsoluut niet zien. Ik laat soms wel scheetjes zolang hij t maar niet hoort of ruikt. Ruikt hij t dan zeg Ik dat t zoonlief was zelf laat hij nooit scheten waar Ik Bij ben. Bikinilijn en benen scheren vindt hij wel sexy. Helpte me Ook toen Ik zwanger was.
Ja, echt heel bizar. Zit met open mond te lezen . Ik snap ook eerlijk gezegd niet waarom je überhaupt zou willen dat iemand anders je ziet poepen/tampon verwisselen. Is niet echt een frisse gebeurtenis. Maar aan de andere kant: soms lees ik dat mensen voor hun plezier puisten uitknijpen van hun partner... . Weet niet wat erger is haha.
Hier geen schaamte. En iemand zien poepen?? Je ziet toch niks, het is niet zo dat je de poep eruit ziet komen . Als ik mijn tampon verwissel zeg ik gewoon dat hij de andere kant op moet kijken. Maar dat doe ik voor hem. Wij hebben alleen een wc beneden dus tanden poetsen en poepen samen komt nooit voor.
Whaha! Leuk topic! Ik laat eerlijk gezegd wel scheetjes de laatste tijd, maar ik heb er ook echt last van nu ik zwanger ben. Mijn kerel wordt zwaar vergast door mij, haha! Plassen kan ik ook nog wel, als hij dan per ongeluk de badkamer inloopt jammer dan. Verder sluit ik me aan, ik ga echt niet poepen, maandverband wisselen etc waarbij manlief dat kan zien. Ook vind ik het gênant om me te wassen onder de douche waar hij bij is, dan stuur ik hem weg als hij per ongeluk ook in de badkamer is. Scheren idem, of haartjes uit mijn kin trekken, lol!
Huh? Douchen jullie dan nooit samen? Wat is er erg aan dat hij je jezelf ziet wassen? Poepen en tampons verwisselen hoeft hij van mij niet te zien. Maar epileren, ik zit elke dag wel een haartje er uit te trekken, plassen, wassen etc. boeit me niet. Net als scheten laten. Ja sorry ik hou dat niet op, we vinden het allebei wel erg grappig. Maar daar zijn we gewoon een stelletje platvloerse viezerikken in