Ik ben me een beetje aan het oriënteren voor een leuke sport voor onze kids De oudste zit al op zwemles en daar gaat ons middelste binnenkort ook op maar op wat voor sport zitten jullie kinderen?
dochter bijna 7 : zwemles bezig met c diploma en gymmen dochter 5 zwemles voor a en gymmen zoon 2 gymmen
na zwemles mogen ze op een andere sport maar dat weten we nog niet welke. Ons lijkt hockey wel wat haha
Dochter 5, zwemles B, zumba en paardrijden. Dochter 2, peuterzwemmen, peutergymmen en paardrijden (op onze pony, beetje stappen)
Hier zit de oudste van 4 op zemles. Daarna mag ze een andere sport uitzoeken, maar dr zwemdiploma vonden wij het belangrijkste!
Mijn zoon is 5 en zit op zwemles wij willen graag dat hij in ieder geval A en B haalt, als hij het tegen die tijd nog leuk vindt mag hij door voor C. Daarna zien we het wel. Ik vrees dat het een voetballertje wordt
Oudste van 6 zit op zwemles. Als ze haar A en B diploma heeft zien we wel verder.... Hier in de buurt is veel water vandaar Ze heeft het de laatste tijd wel over meisjes voetbal wat 1 keer in de week vrijblijvend een uurtje wordt gegeven, dus heel misschien gaan we daar binnenkort wel een keertje kijken met haar vriendinnetje. Jongste nog niks.
Onze meiden van 6 en bijna 3 op zwemles en ik zit voor de oudste nog te kijken voor rolschaatslessen, dansen of yoga.
Zoon (12 jaar): schaken. Hij fietst iedere dag 26 km heen en terug voor school dus dat lijkt me meer dan genoeg beweging. Dochter (7 jaar): paardrijden Bij beiden eerst hun zwemdiploma laten halen voordat er naar een andere sport wordt gekeken.
Oudste (8): zwemvaardigheid 2, wedstrijdgroep Jazzballet, turnen Jongste (6): zwemles voor C, jazzballet, turnen