Zijn er hier dames met een ''eigen'' autootje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bougainville, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Peugeot 107, perfect!

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Renault Clio :) enorm blij mee!

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Renault Twingo, super zuinig en heeft me pas 1x in de steek gelaten. Software van de sleutels was spontaan uitgelezen. Was binnen 5 minuten verholpen.

4. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik heb er 1 gekregen voor kerst van mijn vriend, had ik een topic over geopend omdat ik me daar totaal niet goed bij voelde.

Een volkswagen lupo

5. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    K heb een lupo, wij zijn juist op zoek naar iets groters. Er past geen krat achterin en dat is erg lastig. Voor de rest is het mijn auto hoor!! Echt mijn vriend :D

6. ik heb een mercedes combi
    geen kleintje haha

en ook niet erg zuinig, maar ben er superbij mee

7. A2CA

A2CA Niet meer actief

Trouwens ts een lupo is echt niet duur hoor tegenover de auto's wat ik hier hoor, wij hebben ofja vriend heeft voor die van mij 1700 betaalt bouwjaar 2000 en jeetje als ik instap hij rijd echt hoe nieuw lekker hoog en veilig voor de kleine.,

8. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb net een Landrover, heeeeeelijke auto met hoge instap, fijn voor dadelijk met de kleine :)! Maargoed dat is niet wat jij zoekt!

Ik heb voorheen altijd een Polo gereden, echt fantastische auto's... Ook van wat ouder zijn ze veilig, comfortabel en lekker te rijden! Ook zijn er best wat goede tweedehandsjes te vinden. Lupo had vriendin van me, ook prima alleen wel echt iniemini!

Heb zelf het idee met de Aygo,107 en C1 dat het allemaal toch wat breekbaarder is!

9. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    ik heb een hele tijd een heerlijke corsa gereden. Helaas sinds een week geen eigen autootje meer omdat ik mijn baan kwijt ben en we het niet kunnen betalrn. Valt me best tegen alles lopend doen!!!

10. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik rij een Mercedes A klasse, maar wil het gaan inruilen voor een Suzuki alto, gezien m'n a klasse een zuiperd is.
    Vind de alto een leuk stadsautootje.

11. tuc

tuc Niet meer actief

ford ka...super auto, nog nooit iets meegehad en hij is uit 2005

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Wij zijn hier als we met alle kids thuis zijn met 4 kinderen ik heb zelf een Suzuki Swift stoer autotje ( vind ik ) en hij heeft een iets hogere instap en ik vind het voornamelijk heel fijn dat je de maxi cosi er zo inet zonder een hernia te krijgen. :D Het is wel een 4 deurs.

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

En o ja hij is 2 jaar oud en nog nooit iets mee gehad.

14. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

hier heb ik en peugeot 306 sport. ben nogal van de "snelle" auto';s :p

15. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    een peugeot 107 5 deurs... heel fijn autootje...
    ik gbruik hem om mn dochters naar school te rijden en boodschappen doen... en om naar mn vriendinnen te gaan die een plaatsje verderop wonen... ideaal ding... verbruik is erg zuinig... doe met een volle tank minstens een maand tot soms 6 weken! en hij is ( nog ) belastingvrij!

ik heb hem nu bijna 3 jaar... nog nooit iets mee gehad...

16. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Fiats zijn tegenwoordig goede auto's hoor.
    Al een aantal keer uitgeroepen tot auto van het jaar etc...
    Ik rij zelf al jaren Fiat (man is schadehersteller bij een Fiat dealer) en ik heb absoluut geen klachten.
    Jaren geleden stond Fiat slecht bekend maar de tijden zijn veranderd.

17. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik heb een Voyager en mijn man een klein fiatje om mee naar zijn werk te gaan. Ik vind het hele idee van een boodschappen autotje voor de vrouw zo raar?? Daar past niet eens een normale kinderwagen in. Ik zie mijn vriendinnen zo hannesen met hun buggys en dan hun kinderen op de achterbank vastsnoeren via de voorkant. En ondertussen staat de grote familie auto niks te doen op papa's werk?? Ik ben blij dat mijn man liever heeft dat ik door de weeks in de gezinsauto rij en dat hij met het kleine autotje naar zijn werk gaat.

Ik rij op gas en volgens mij is de auto 10 jaar oud.

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    haha... ja mijn kofferbak ruimte is ook nihil.... maar scheelt dat we niet meer met een buggy rondzeulen... en een 5 deurs auto... geen gehannes via de voorkant:D

19. tuc

tuc Niet meer actief

hmm vind het wel meevallen...ik heb een mutsy 4 wieler die we binnenkort weer gaan gebruiken en die past in de kofferbak van mn ka. Mijn dochter in de autostoel en de beeb in de maxicosi past ook prima. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met mijn 3 deurs makkelijker vind om onze dochter vast te zetten dan in de 5 deurs van man. Ik ben ook niet zo groot en kan dus voor haar autostoel staan en haar heel makkelijk goed vastzetten. Bij de 5 deurs is er geen plaats om voor de autostoel te staan en moet ik dus in de auto hangen om de riempjes vast te maken.

Verder ben ik niet zo'n parkeerwonder:) en parkeer mn kaatje overal:)
    Het enige jammere is nu dat ik nog vaak met dochter en oma en tante op stap ging en heb straks nog maar 1 plekkie over haha.

20. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb een Toyota Aygo van 2008.
    Nadelen: slechte dode hoek rechts, klepje handschoenvakje gaat vaak open (maar misschien bij nieuwe modellen niet meer) en er komt vocht binnen. Dit laatste heb ik al vaker gehoord en is vooral in de winter irritant. Ruit beslaat vaak met wegrijden, soms zit er ijs aan de binnenkant!
    Verder rijdt ie heerlijk hoor ;)
    Oh, en ik had een maxi cosi mura en t onderstel past precies achterin ;)

Ik heb hiervoor een fiat cinquecento gehad. Nooit problemen mee gehad, je zit lekker hoog en hebt goed overzicht.
    Maar wel erg licht en kwetsbaar. Echt een koektrommeltje.

Deel Deze Pagina