Zelf heb ik een klein C2'tje, prima boodschappenwagentje. Ik rijd misschien 100 km per maand. Mijn man heeft een of ander mercedes slagschipgebeuren. Moet eerlijk zeggen dat ik op langere afstanden met de kinderen, liever de zijne neem. Voelt een stuk veiliger.
Ik heb een eigen auto, waarmee ik ongeveer 25.000 km per jaar rijd. Ik rijd in een renault megane estate, uit 2010. Bevalt heel erg goed. Ik wilde een grotere auto omdat mijn auto de 'gezinsauto' is (vriend heeft een cabrio en die is niet heel comfortabel met z'n vieren), en een nieuwere auto omdat de meeste oudere grote auto's vreselijk onzuinig zijn. voor een kleine betrouwbare auto zou ik bijvoorbeeld naar een toyota yaris kijken, of een ford fiesta. opel corsa is ook een fijne kleine auto. en de fiat 500 natuurlijk!
Ik heb zelf een ford focus station... Maar ik rij dan ook 70km enkele reis naar mijn werk dus een beetje zwaardere auto is dn wel prettig...
Ik kom ook even meekletsen! Ik had eerst een opel corsa, maar helaas veel roest. Vanwege de roest de corsa weggedaan. Nu rijdt ik al bijna 2 jaar een Mitsubishi Colt, prima auto Aangezien we nu bezig zijn voor een kleine zijn we wel om ons heen aan het kijken. Ik zit nog te twijfelen tussen een Mitsubishi Carisma en een Mitsubishi Spacestar
Ik heb een Chevrolet Spark. Mijn man heeft sinds 2 jaar een lease auto dus hebben we onze Fiat Stilo ingeruild voor een kleinere, zuinigere en goedkopere auto. We hebben voor deze gekozen omdat we een supergoede deal konden maken en omdat hij op autogas rijdt. Ik heb een volle tank voor Euro 16,- en daar kan ik dan ongeveer 300 km mee rijden. oh en tot 2014 betaal ik ook geen wegenbelasting.
Ik heb een Toyota Corolla verso, heerlijke auto!! Zou echt niet zonder kunnen, voel me zo vrij met m'n autootje.
Ik heb een knalblauwe peugeot 206, een 5-deurs. Das wel zo handig met mijn zoontje! Vind het een heerlijk autootje!
ik heb een ford ka oud model vind hem heerlijk rijden, en zodra we de airbac van de bijrijder hebben uitgezet kan de maxi cosi op de stoel naast me De maxicosi mura 4 pas in de kofferbak top dus!
Ik had een ford ka (oud model) vond het echt een super auto! maar aangezien man altijd op de fiets naar zn werk gaat en we dan 2 auto's voor de deur hadden staan heb ik mijn ka'tje verkocht omdat een 4 deurs gewoon makkelijker is met hond-kind-boodschappen etc
Wij hebben een Skoda Fabia Combi, mijn man is er eigenlijk nooit en heeft een werkbus dus we rijden hier ook in het weekend in maar het is mijn autootje, lekker goedkoop, geen wegenbelasting, rijd 1 op 25 (soms zelfs nog zuiniger op grotere afstanden) diesel dus ik rijd voor nog geen honderd euro per maand incl brandstof, verzekering e.d. Ik rijd zo'n 10.000 kilometer per jaar dus niet zo heel veel, gewoon van hot naar her, kids wegbrengen, boodschappen doen, uitjes met ze e.d. Ik werk verder niet dus is gewoon puur voor de lol zeg maar, geen werk kilometers..
Ik heb zelf een AGila, vreselijk koekblik, maar uber praktisch. Zag trouwens gisteren een aanrijding tussen een Panda en Peugeot 206 en ik kies zeker weten voor de panda als ik de keuze had hoor. Die Peugeot zat half in elkaar en aan de Panda was nauwelijks iets te zien. Heeft natuurlijk wel onzichtbare schade aan de bumper enz, maar niks vergeleken met die Peugeot...
Wij hebben (gelukkig maar één auto), maar mijn vader heeft wel een eigen autootje waar hij zielsgelukkig mee is: een peugeot 107 De Nieuwe Peugeot 107 - Welkom bij Peugeot Nederland Ik heb er zelf laatst in gereden en inderdaad, wat een fijne auto!
Dat hoeft niets te zeggen over de kwaliteit van de auto's, wel over het type aanrijding. Ligt er maar net aan hoe, waar, snelheid, etc. Dus als de botsing andersom was geweest, had de panda net zo goed er zo uit kunnen zien
Ford Fusion . Heerlijk hoge instap, veel ruimte maar toch geen monsterbak! Hier is mijn auto ook de enige auto, mijn vriend werkt bijna naast het huis dus gaat elke dag op de fiets .
Als gezinsauto hebben we een renault laguna station en ik heb zelf een suzuki swift *nieuwe model* Beide heerlijke auto's. de swift vind ik een heerlijk stads wagentje want door zn kleine neus kan je hem overal indraaien hihi. En genoeg ruimte voor de kids achterin en een buggy en boodschappen
ik snap trouwens niet waarom vrouwen worden "afgescheept" met een klein autootje wij doen vaak veel meer met de kindjes onderweg / doordeweeks dan die grote auto in het weekend.. toch? Ik zou nooit zo'n hele kleine auto willen (ook geen mega grote ik ken niet parkeren haha) mar wel eentje met familiecomfort anders zit ik heel de week opgepropt in zo'n kleine auto en in het weekend kunnen de kindjes eindelijk normaal vervoerd worden.
Hahaha ik had mn auto al voor ik mn man leerde kennen, daarna samen de station gekocht voor de hond en de kids later (waren toen nog geen kids en hond kwam er een paar maanden later) Ik ben juist super blij met mn 'kleine' autootje haha waar de meeste mensen moeite hebben om een plekkie te zoeken prop ik hem er zo in en kan ik de kleine er makkelijk uit halen. We werken beide, dus beide de auto nodig. Al gaat mn man nu 10 minuten verderop werken, toch heeft hij de auto dan nodig ivm zn diensthond straks.
Manlief heeft een Skoda Fabia Greenline van de zaak en rijdt deze ook privé (14% bijtelling, lekker goedkoop). Ik heb een Peugeot 206 en vind dit een erg fijne auto. Niet te groot en gebruik hem voor woon/werkverkeer en als we een keer allebei tegelijk ergens heen moeten met de auto. Anders gebruiken we altijd de auto van manlief.
ik ben niet afgescheept hoor zelf uitgezocht... grote auto kan ik echt niet mee rijden... heb ooit een renault laguna gehad... wat een shitbak was dat! mijn man rijd verschillende auto's. (autobedrijf) de mooiste vind ik de pajero sport! hij reed eerder voor prive een ford focus station... nu een nieuwe fiat punto... rijd ook erg zuinig... hij maakt nogal veel km per jaar namelijk...