Hier hebben we maar 1 auto en die auto is van mij tenminste hij staat op mijn naam en gebruik hem het meest. Mijn vriend heeft van het werk een ov jaarkaart en die kan dus onbeperkt door heel Nederland reizen en dat vind hij veel makkelijker dan met de auto omdat je overal wel een keer in de file staat. We wonen naast het station dus voor hem is dat ideaal. Ik ben blij dat het zo kan en dat ik dus de auto heb. Daarom is het ook geen kleintje omdat het wel een gezinsauto moet zijn. Ik heb dus een vw passat cc. Hiervoor had ik een peugeot 508 een half jaar gehad alleen maar ellende er mee gehad en hij was nog geen half jaar oud. Onze ervaring met peugeot was al niet helemaal goed maar door deze auto is dat nog maar een keer weer bevestigt. Hiervoor altijd bmw gehad, maar met achterwielaandrijving wou mijn vriend dat niet weer i.v.m. de sneeuw, gladheid en dat soort dingen. Hij wou wat meer veiligheid voor mij omdat ik dus altijd rij. Maar hebben nu dus wel besloten om nooit meer anders te gaan rijden dan Duitse merken.
Ooh en laat ik nou juist dat autootje hebben en mijn kind erin vervoeren!! Nog nooit problemen gehad met dat autootje en het rijdt prima. Lekker goedkoop in alles en je komt van A naar B. En ik rij alleen maar stadsverkeer dus hij is prima.
Ik zelf heb een Daewoo Matiz. Mijn vriend heeft een Citroen C1. Mijn Matiz rijdt heerlijk, maar nu mijn vriend in de zw zit, rijdt ik elke dag in de C1. Die rijdt net iets lekkerder (is nieuwer ook) en zuiniger. We hebben dus allebei een kleine auto,. Als er een 2e komt, moeten we er wel 1 inruilen voor een grotere.
Ik ga mijn rode Mini Coopertje nooooooooooit meer laten gaan.... Hoe verschrikkelijk onpraktisch en onzuinig hij ook is hahahaha!!
Haha, zo hadden wij tot voor kort een nieuw model Fort Fiesta en een oud Opel Agilaatje in het roze. Mijn man reed op die dagen dat ik weg moest voor mijn werk in die roze Agila en ik ging naar mijn werk in de Fiesta. Maar we kregen 9 op de 10 keer te horen 'och, fijn toch, zo'n autootje voor jou erbij' en dan hadden ze het tegen mij. Dan antwoordde mijn man droog 'dat is mijn auto' en dan stonden ze vaak nogal raar te kijken. Vooral mensen die ons niet zo goed kennen. Mijn man interesseert het allemaal geen hol wat een ander er van vindt of denkt. Maar ja, ik ben nu Koos Werkloos en mijn man kan reist met het OV, dus die Agila hebben we weggedaan. Op dagen dat we 2 auto's nodig hebben, kan hij een leenauto meenemen van het werk. Dan heeft hij een Fiat 500 .
Ik heb een Toyota yaris, en manlief heeft een Volkswagen passat.. Passat is een diesel, dat is onze gezinsauto, waar manlief altijd mee naar zijn werk gaat.. En de yaris is een benzine, waar ik altijd mee op pad ben (thuiszorg)
Eerst een daewoo matiz gehad. Wat een kl*te Ding. Mankeerde steeds van alles. Volgens de garage ook niet 1 van de beste merken net als fiat. Nu al 5 jaar een aygo. Toyota staat erom bekend dat ze heel lang mee gaan en weinig mankeren. Er staat nu zo'n 160.000 km op de teller en ding heeft nog niets gemankeerd. Erg zuinig en wegenbelastingvrij. En al zou er wel wegenbelasting betaald moeten worden dan is dit nog niets, 4 euro per maand.
Wij hebben een Renault Grand Espace..ja maar ééntje. 2 van die spacewagons voor de deur is niet te betalen..alleen de parkeervergunningen al
Hier tot voor 8 maanden geleden een BMW 3 serie touring als auto, maar gestopt met werken en nu rijd ik een fiat panda van 8 jaar oud. Super auto!! Als je de crashtesten van al die kleine auto's op een rij zet, zal het je nog verbazen hoe ze eruit komen, dan is de fiat niet zo slecht hoor. Verder heel zuinig, ruim en licht. Ik gebruik hem alleen als stadsauto, want de auto van mijn man (BMW X5) is de gezinsauto
Ik rij sinds een klein jaartje in een Smart ForFour. Wat een heerlijke auto is dat, lekker zuinig en klein. Plek voor de kinderen achterin en zelfs de kinderwagen past nog achterin de auto!
Hier ook een 206 die wel van een redelijke slok benzine houdt! Maar zou hem niet kwijt willen! Verder hebben wij een Peugeot 307sw (hebben altijd gezegd dat we geen station wouden hahahalol) ideaal, kan de kinderwagen er half ingeklapt zo inzetten! Maar vriendlief wou er wel eentje die net wat luxer en al was, want hij wou niet onderdoen voor mij (206 gti dus ben nog steeds sneller dan hem )
Wij hier een Fiat Croma station model... Prima auto !! Hij zuipt alleen ontzettend veel. Wij hebben alleen maar Fiats gehad en kan niet anders zeggen dan dat het prima auto's zijn.
Mijn droomauto is een landrover defender. Onbetaalbaar natuurlijk en slurpt benzine/diesel. Ik heb eind vorig jaar een opel astra van mijn moeder overgenomen. Bevalt super. Zij heeft hem 10 jaar geleden nieuw gekocht dus ik weet ook dat er voorzichtig in gereden is en hij goed onderhouden is.