Hier ford focus station (2001). Erg handig met een hond die graag zwemt en af en toe genoeg spullen moet vervoeren waar je normaal een vrachtwagen voor nodig hebt. Manlief rijdt Renault megane cabriolet (2005), wat veel geld scheelt als je trouwt (hoef je tenminste niet te huren)
Hier is mijn auto een ford focus... vind hem echt heerlijk rijden en is best zuinig. Ik ben nu alleen wel opzoek naar een andere auto voor mezelf, met hoge instap wegens vele lichamelijke klachten..
Ik heb een Volvo station. Ik vraag me echt af hoe jullie in die kleine auto's 2 kinderen, kinderwagen en boodschappen meekrijgen. Mijn man heeft ook een kleine auto, maar ik zou echt niet weten hoe ik alles daarin krijg.
Euh niet... We gaan op vakantie met twee auto's, dat dan weer wel hihi (manlief heeft auto van de zaak)
hier heb ik een citroen saxo 5 deurs. heerlijke wagen. hij is zuinig en groot genoeg. zelfs toen de kids klein waren en er een kinderwagen en buggy mee moest paste het nog.
Mijn man doet eigenlijk altijd de weekboodschappen met onze grote gezinsauto maar gaat dan zonder kids. Als ik met mijn auto (Chevrolet Kalos 5 deurs) boodschappen zou doen, ga ik dus ook zonder kids, die blijven dan bij mijn man thuis. Ga ik gewoon even ergens heen met mijn 3 kids, is dat geen probleem met mijn auto. De oudste zit voor in in de kinderstoel, de middelste achterin op een stoelverhoger en de maxi cosi natuurlijk achterin. De kinderwagen (Quinny Buzz) past gewoon in mijn kofferbak. Dus ik kan gewoon gaan en staan waar ik wil met 3 kids hoor
Ik heb een daewoo matiz. 5 deurs. Erg handig met kids. Kleine kofferbak maar ik doe altijd grote boodschappen, past makkelijk, btje goed verdelen PLUS zelfs me zoon past erbij in zn autostoel
Ik heb ook een Toyota Aygo. Klein, zuinig en een prima stadsautootje. Ik ben er blij mee, maar mijn volgende auto wordt wel iets meer auto. Bijv. een Suzuki Swift o.i.d. Ik vind de Toyota net iets te veel 'koekblik'.
Ik heb een fiat 500 sport, eind 2008 gekocht en rijdt nog steeds perfect! Fiats worden sinds een jaar of 5 in een nieuwe fabriek gemaakt, waardoor de kwaliteit veel en veel beter is geworden. Mijn auto was auto van het jaar in het jaar dat hij uitkwam (2008) en voldeed aan alle veiligheidseisen (5 sterren)...
Hier een fiat fan. Ik heb 2 modellen punto's gehad, daarna de 500 en nu de nieuwste panda. Met turbo, heerlijk snel! Mijn man rijdt ook een panda nieuwste model, ja we hebben er 2. Daarvoor had hij een punto evo. Vorige week hadden we even een leenauto, man's panda was 's nachts toegetakeld door een of andere malloot... we waren onderweg en ik vroeg aan hem..geef jij nou gas of wat? Vol gas dus....:O.. niet vooruit te branden! Wij blijven mooi trouw aan fiat met de nieuwe turbomotoren. beetje nutteloos om zo'n vraag in een topic te stellen.. zoveel mensen, zoveel menigen
Ook een Matiz hier, vooral het feit dat het een vijf-deurs is vind ik zelf luxe voor zo'n klein bakkie Ook belangrijk, superzuinig! Goedkoop in aanschaf, wegenbelasting en verzekering ook minimaal.
Had een 20 jaar oude Mazda 323, reed heerlijk en oh wat mis ik m'n sterke scheurmonster die 'op' bleek te zijn bij de APK. Nu een Mazda 2, heerlijk autootje!!! (Toch mis ik mijn ouwe bakkie met z'n lekkende dakraam , al zal deze ongetwijfeld veiliger zijn).
Een Nissan micra vijf deurs, met dikke sportvelgjes ben er nog steeds blij mee ook al was het wel even slikken toen mijn cr-v de deur uit ging. Maar ja, ik ben veel minder gaan werken dus was twee grote auto's een beetje onzin
Ik heb een seicento gehad.... super ding een heerlijek scheurbak. Hebben zelfs voor de grap drempels ontweken (over fietspad gaan) en je kunt overal ind e kleinste gaatjes parkeren. Heerlijk! Nu heb ik een opel corsa. Iets groter, dus parkeren kan niet meer in de kleine gaatjes. Maar ook deze rijdt prima. Verder heb ik nog een daihatsu charade gehad die ook super reed, maar wel onder mijn kont weggeroest is helaas. Franse wagens zou ik persoonlijk afraden.... niets dan ellende gehad en hoor dit ook van anderen terug.