Mijn eerste auto was een daewoo matiz. Daewoo bestaat niet meer, maar dat was een super zuinig autootje en geschikt voor in de stad. Maar ik reed er net zo makkelijk mee naar Frankrijk. Is nu chevrolet geworden.
Ik heb een vw Passat variant voor de deur staan. Jeh ad het over een VW lupo maar die waren iets te prijzig. Misschien is een Seat Arosa dan iets voor je. In principe dezelfde auto's maar dan goedkoper.
Ik had een toyota starlet uit 1990. Nu heb ik sinds 3,5 jaar een nieuwe fiat panda. Ben er zeer tevreden over. Heerlijk autootje.
Renault Megane uit 2001. Rijdt prima, 5 deurs, vrij ruime kofferbak en voor mij voldoende beenruimte. Ik vind 'm geweldig.
Ik rijdt een citroën xsara picasso, mijn man een renault megane cabriolet Ik heb de grote auto bij huis omdat deze royaler is qua benzine en ik m niet veel gebruik. Mijn man rijdt 500km per week voor zijn werk en dan is de megane ets zuiniger. We willen dit jaar kijken voor 2 andere auto's en dan een grote ruime diesel voor mijn man, we neigen naar een peugeot 407sw Voor mij willen we dan kijken naar een kleiner autootje maar waar ik wel mee uit de voeten kan met een dreumes en baby. Ik gebruik de auto om even naar de winkels te gaan, als we ergens een afspraak hebben e.d. De grote boodschappen doen we toch samen. Ik denk aan een opel corsa 2001> Zo 1 heb ik ook gehad en heb daar enorm veel plezier aan gehad. En is toch wat ruimer met 2 kinderen ipv de ford ká waar we het eerst over hadden.
Ik heb een Renault Twingo uit 1999! En ben er helemaal verliefd op. Heb hem helemaal opgepimpt! Rijdt erg zuinig en soepel. Erg tevreden!
ik heb een seat arossa 1998, zit ook een vw moter in en rijd het zelfde als de lupo, alleen is mijn minder lux aan de binnen kant. ik moet wel bekennen, dat ik al in veel autos heb gereden maar dat de fiat toch mijn fafo is. de auto van me werk is een fiat, jammer dat ik hem niet mag mee nemen. love fiattt
Ik heb mijn Citroen Xsara picasso en hij is super. Leren bekleding dus vlekjes gaan er zo uit. En vooral de ruimte! Heb zelfs een heel loungebank in kunnen vervoeren (al mijn stoelen kunnen er makkelijk uit). En de kinderen zitten ook hoog. Mijn man heeft een VW passat en dat is ook een lekker wagen.
Ik heb een volvo 850. Lekker groot en degelijk. Manlief heeft een renault kangoo voor het werk omdat hij altijd spullen mee moet nemen
Ik heb een citroen C1 en een kia picanto. Toen ik de C1 kreeg heeft vriend zijn auto weg gedaan en rijd nu in de picanto. Beide zijn 5 deurs alleen is de C1 wat luxer