Hoi dames, Ben benieuwd of hier ook meiden zijn met een tragus piercing, en het zetten daarvan erg pijn deed. Ik had het ooit al een keer gezien bij Leona Lewis en vind het erg mooi. Ik heb zelf wel een navelpiercing en dat vond ik wel erg gevoelig bij het zetten. En als ik filmpjes bekijk op youtube ziet het zetten van een tragus piercing er ook niet echt fijn uit:-$.
Ik heb er eentje, 3 jaar geleden in spanje laten zetten. Van alle piercings wat ik heb deed deze het meeste zeer, maar was wel uit te houden. Ik had wel alcohol gedronken en daardoor ging ik bijna van me stokje. Ik wilde hem al jaren maar iedereen zei altijd dat het enorm veel pijn deed, daarom had ik dus gedronken anders had ik de ballen niet.
ik heb ook een tragus piercing maar heb er weinig last van gehad eigenlijk. Tot op heden nog erg blij er mee
schieten mag niet, is kraakbeen. Zou ik ook niet adviseren eigenlijk. En een goede tattoo-piercingshop zet geen piercings als je hebt gedronken. Waar ik het doe word je dan echt niet geholpen
Ik heb er een laten schieten ik denk zo'n jaar of 7 geleden. Ik kan me niet meer herinneren of het heel erg zeer deed volgens mij viel het wel mee. Hij is helaas na 6 weken er helemaal uitgegroeid! Daar baalde ik toen best wel van. Ik heb toen geen nieuwe laten zetten, geen zin om waarschijnlijk weer pijn te lijden voor iets wat toch weer uitgroeid en je zag er natuurlijk ook wel een litteken van. Deze zie je nu bijna niet meer trouwens. Ik vind het wel erg mooi maar zou er dus niet weer een nemen. Misschien dat het met piercen beter gaat maar daar heb ik dus geen ervaring mee. Toen ik het liet doen mocht het blijkbaar nog met schieten.
Bij mij is ie tien jaar geleden wel geschoten en dat viel reuze mee qua pijn, maar schieten zou ik niemand aanraden ivm de risico's (waar ik destijds niets van wist..).
Ik had alle moed bijelkaar geraapt en ging zenuwachtig de piercingwinkel in om te horen te krijgen dat mijn tragus te klein is was zoooo teleurgesteld. Dat kan dus ook nog.
Ik heb hem 2 keer laten piercen. En ik zou het nooit weer doen. Het is prachtig, echt heel mooi. Maar zo niet waard! De eerste keer viel ik flauw, en ik ben echt geen mietje, maar het is zon ontzettend gevoelig plekje. Ik heb meerdere piercings gehad, maar dit is toch echt de rottigste. Ik kon er niet echt op slapen, en als ik per ongeluk dus wel in mijn slaap er op lag dan had ik er de volgende dag last van. Hij is de eerste keer gaan ontsteken en toen dacht ik een half jaar later, mwah het zal wel aan mij hebben gelegen, nog een keer proberen. Opnieuw gepiercet, en toen kreeg ik er een heel nieuw oor bij zo leek het wel. Zo groot werd mijn flapje. Dus er uit met dat kreng. Gelukkig heb ik er niet al te groot litteken aan over gehouden. Maar je ziet het nog steeds. Mijn zusje heeft hem laten schieten van de zomer. En die is er nu al uitgegroeid.. Mijn advies. Mooi koekeloeren bij anderen, en als je het echt wil... is piercen het beste, maar overdenk het nog maar wel eens.
@mamishka; Dat kan natuurlijk ook ja, de mijne staat ook wat rechtop zeg maar. Ik heb zelfs wel eens gelezen dat je een gezichtsverlamming kan krijgen bij het schieten van deze piercing dus dat doe ik sowieso niet.
Ik heb hem ooit eens lang geleden laten schieten, nooit geweten dat t gevaarlijk was oid, deed wel wat meer zeer als een gewone oorbel maar verder geen last/problemen mee gehad een X eruit gehaald toen ik hem beu was dus nu heb ik hem niet meer, we hebben het hier toch over een oorbel aan het kleine binnestukje van je oor? Geen idee of dat je tragus is hahaha
Ik heb hem al zeker 6 jaar, laten piercen. Ben er nog steeds heel blij mee, zit nog precies zo als toen ik hem liet zetten. Ik ben geen mietje maar vond het terughalen van de naald best pijnlijk maar gelukkig is dat maar heel kort. Het enige nadeel vind ik dat ik in dat oor niet lekker oordopjes kan doen. Het lukt wel maar dan moet ik eerst dat 'flapje' een beetje naar voren trekken
Ik heb hem ook en het advies is inderdaad hem piercen en die het door een ervaren iemand. Je kan er inderdaad gezichtsverlaming door krijgen. Ik vond hem ook het meest pijnlijk maar ik ben er altijd nog blij mee.
Ik vond het pijnlijker dan m'n lippiercing en neuspiercing, maar joh, dat voel je 3 seconden en dan is het weer over. Bij mij is het gaan ontsteken en ik heb 'm er na een paar weken weer uit moeten halen. Daarna niet meer opnieuw gezet omdat ik helaas niets anders dan goud kan verdragen in m'n oren en ik dat niet mooi vind..